fredag, oktober 09, 2015

Mycket på än gång & Plötsligt händer det....

Veckans bästa dag är här
och jag firar in den vid
datorn med ett glas vin och en liiiiiten
skål grillchips ; )))
 
En kort men något rörig dag har det varit.
Jobbade halvdag och direkt efter jag slutat
gick jag bort till Vårdcentralen
för att möta upp Ella och J.
 
Ella har nämligen klagat i flera veckor
över magont både nu och då
och nu äntligen fick vi en tid (här får man banne mig inte varar sjuk inte ; ))
 
Och som jag redan misstänkte
så får vi börja vi med att plocka bort laktos så får
vi se om det blir bättre ; )
 
 
Lite nytt grönt fick följa med hem också : )
 
 
Och när vi ändå höll på så tog vi optikern också.
(fick en remiss till "ögon" på sjukhuset)
så får vi se om det blir ett par brillor till lilla fröken.
 
 
 
Och som om nu inte detta vore nog........
Så har min man idag sagt upp sig från sitt jobb !!!!!
 
Äääääääntligen  !!!!
 
Han har varit trött på det såååå länge.
 Men så plötsligt
kom erbjudandet om ett annat och allt gick på
bara några dagar.
 
Så hoppas verkligen att detta ska bli bra....
för värre..... kan det sannerligen inte bli.
Har nämligen aldrig varit med ett företag som
behandlar sin personal så jävla illa och respektlöst.
 
Listan skulle kunna göras kilometer lång
med vad jag anser och tycker om detta "Kalle Anka företag...."
Men det tänker jag inte tråka ut er med ; ))
 
 
 
Utan i stället tar vi och krattar manégen inför
kvällen fredags mys.
 
Vilket innebär ett dopp i plurret med en massa
badbubblor och vinglaset på badkarskanten.
sedan väntar vi bara in Ella som är på Fredagsmys party
hos grann flickan....sedan kan myset starta .....på riktigt ; ))
 
 
Skön kväll till er alla......
 
 
 
Kram Thess


1 kommentar:

nbde2020 sa...

rolex replica
replica uhren
replica uhren kaufen

High-quality fake rolex at low prices! Welcome to our website kopiorklockor.se

A wonderful gift for a good man is luxury replica watches, which you can choose from our site onlyreplicawatches.com

Buy now fake rolex

fake rolex
rolex replica