fredag, februari 27, 2015

Scones & Ledig helg......

Hej hopp!!
 
Japp nu är det fredag igen !!!!  = )))))
 
Och det ska bli riktigt skönt med en ledig helg.
Inga som helst planer utan bara
Utan bara ta dagen som den kommer.
 
 
 
En hel del tv tittande på skid VM kan det bli ; ))
Det retar mig som tusan att jag har
missat så mycket som jag har gjort.
 
Borde nästan vara förbjudet att jobba när det är
skid VM .....tycker jag  ; ))))
 
 
 
Och sedan kan det nog bli en hel del bakande
också.
Den blivande frun i huset fyller liksom år
nästa Söndag och då blir det såklart lite kalas .......
.......för dom närmast sörjande ; )))
 
Ja det kanske inte blir scones som här på bilderna
men något smarrigt ska jag väll kunna hitta på ; ))
 
Sconesen där emot mumsade jag
och Ella på förra fredagen när vi var hemma
och Sportlovs myste ; ))
 
Men i kväll blir det soffan och premiären av Let´s dance.
Men först lite scrub och ansiktsmask = )
 
 
 
 
Kram Thess
 
P.S Imorgon kommer det utlovade receptet
på kalljästa frukost frallor = ))
 
 
 


1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Vad gott med scones. Här är det också Let´s Dance på tv:n. Ha en fin helg. Kram Suss