söndag, februari 15, 2015

Bröllop & Alla hjärtans dag......

Nää
jag har inte slutat blogga..........
.....men det faktiskt ingen som helst tid över just nu.
Så lika frekvent blir det nog
inte fram till bröllopet.
För det tar verkligen sååååå mycket mer tid
än vad man ens kan gissa sig till ; )
 
 
 
Men nu är inbjudningarna skickade..
 
Vi la dom på brevlådan igår på Alla hjärtans dag
som en symbolisk grej till våra gäster ; )))
 
(Och självklart ska ni få se dom i veckan
när jag vet att alla inbjudna fått sina ; ))
 
Det mesta av dekorationerna till dukningen
är också klart ....
 
Och i går (på alla hjärtans dag )
så var vi och beställde min vigsel ring !!!
 
 
 
En special beställd ring som ska passa
min förlovnings ring.
Och det lönar sig verkligen att gå till en guldsmed
i en mindre stad !!!!!!
Originalet som kommer från en känd vigselrings kedja
kostar mer än dubbelt så mycket
och nu får jag den precis som jag vill ha den.
Med för mig rätt antal stenar och karat ; )))
 
 
 
Så nu är det faktiskt
inte så mycket jag kan göra för tillfället ....
 
Vilket nog är ganska bra kan jag känna ; ))
 
Jaa förutom att gå ner 10 kilo så att jag
kommer i den förbaskade klänningen ....då ; )))))
 
Men nu är det dags för lite Söndags tacos
och i morgon tar vi lite sovmorgon
när Sportlovet börjar = )))
 
 
 
 
Kram Thess
 


5 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej finaste thess!
Ååå det är så underbart att få dregla över dina ljuvliga bilder... å vad romantiska ni är!
Å va skönt att du får lite andrum i planeringarna nu då!
Jag behöver också gå ner ca 10 så vi kan ju peppa varandra..;) Min våg är trasig för den står heeeelt still..;)
Ha en mysig sportlovsvecka nu!
Kraaaam Katarina

Helenas enkla vardag sa...

Tänk vad rolig planering du håller på med. Vilken lokal guldsmed var ni hos? Är det inte dyrt att göra egna ringar? Kram Helena

Ekenäsliv sa...

Men du vilken bukett... <3 Riktigt romantisk!
Hi, hi, ja jag kan tänka mig att det är en del att styra med. Vi gifte ju oss i hemlighet och ändå var det lite att rodda runt;-)
Men det är ju INGENTING i jämförelse. Men sen kommer det vara en alldeles fantastisk dag och du glömmer du hur många gånger du dragit dig i håret och svettats över saker;-)
Det kommer bli alldeles alldeles uuuuunderbart!
Kram kram Anna

jannice lindell sa...

Vilken dröm att få gifta sig! De är en dröm jag också drömmer om såklart. Ska bli väldigt spännande att se inbjudningskorten och härligt att köpa vigselring igår på alla hjärtans dag! Faktastiskt. När gifter ni er? Kram

Gabriella sa...

Så spännande med all bröllopsplanering! Och vilken ljuvlig bukett, alldeles underbar.