måndag, januari 19, 2015

Ledig Måndag.......

Ja det var riktigt skönt att vara
ledig idag....Måndag och allt ; ))
 
 
 
Men tyvärr har jag en höft som bråkar
med mig som gjort att jag
blivit sittande i soffan nästan hela dagen
med en varm vetekudde mot ändalyckten ; ))
 
Förmodligen en nerv som ligger i kläm
så inget allvarligt.....med hel&%¤e så ont det gör !!!!!
 
 
Men jag hoppas på att det känns bättre
i morgon när jag vaknar ; )
 
Och dessutom så blir det en kort vecka för min del.
jobbar bara tisdag,onsdag och torsdag.
Och på lördag blir det nog lite bröllops planering
med min toastmadame = ))
Det börjar liksom bli hög tid att få iväg
Bröllops inbjudningarna ; ))
 
Men nu är det dags att hoppa i plurret
och få lite värme på min onda höft.
(herre gud man skulle kunna tro att jag är minst 90 år med mina krämpor; )))
 
 
 
 
Kram Thess


 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Vad skönt med en dag hemma men mindre kul med ond höft. Jag har också problem med min ena höft ibland så jag vet hur det är... Kram Suss