onsdag, januari 21, 2015

Hej mitt Vinterland & Taco mys.......

Tjingeling
 
Har ni snöat in??
Här har det snöat H E L A dagen !!!!
Förvisso ligger det på 0:an
så inne i staden var det
helt fritt fram att gå men här hemma
låg det ett tjockt vitt täcke
med puder vit snö.
 
 
Och jaa om det nu ska vara vinter så kan det
allt ligga kvar.
Men att det ska snöa ena dagen
och sedan töa bort och bli blaskigt andra dagen...
....nää då kan det fasen kvitta ; ))
 
( Inte för att jag på något sätt kan göra något
åt saken....men man kan väll få önska ; ))))
 
 
Men just bara FÖR att det är lite bus väder ute
så passar vi på att mysa med lite
TACO så här på Onsdagen....
....lill-Lördag och allt ; )
 
Men först ska jag pussa lite på
min familj = )
 
 
(Lite läxläsning också så här på kvälls kvisten också...
....om än en något suddig sådan....; ))))
 
 
Kram Thess
 


1 kommentar:

Husbilen Tuzzen sa...

Ja, det är trots allt bara januari så lite vinter får vi nog allt dras med ett litet tag till. Även om jag längtar något så vansinnigt efter våren. Här ligger snön både hemma på landet och inne i stan. Det har nog kommit 15-20 cm på ett par dagar nu. Så det är vitt vitt vitt.
Kram Helén