torsdag, januari 01, 2015

Årets första dag och det är inte utan
att det känns lite speciellt.

Allt är liksom fräscht och nytt och
möjligheterna är oändliga.......

För egen del så kommer första halvan
av detta år att handla om
Vårat bröllop den 6 Juni ....

Så planering är väl ledordet
Från och med i dag ;))))

Ur blogg synpunkt så startar det väll inte helt hundra.....

Min blivande man har nämligen gjort något med min dator
så att något förmodligen hänt med grafikkortet !!!!!!

Men då tänkte han att lämna in den på
reparation vore smart....... Mmmm men
kanske INTE h e l a 
Nyårshelgen och lite till !!!!!!!

Nää han stod INTE högt i kurs
i tisdags kväll när jag kom hem från jobbet : ((((

Men det är ju tur att jag inte är långsint ;)

Men som ni förstår så har jag I N G A bilder
att visa er men hoppas
att det ska vara löst till i morgon ;)

Hoppas att ni haft en riktigt fin Nyårs helg alla
mina fina läsare.

Själv har jag firat 48 timmar i pyjamas ;)))
Efter GALET mycket jobb,julhelg och 7 års kalas
så var det typ vad jag mäktade med ;))

Puss & Kram

Thess



4 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej finaste Thess och Gott Nytt År!
Å vilket år du kommer få!! <3

Fy så trist med datorn. Du får passa på att fota en massa under tiden så kommer du ju ha ett helt lager sen..;)
Så hoppas jag ju att vi kommer ses igen nu 2015.
Jag är rackarns sugen på att få fika i den där kolonin..;)
Ha en mysig helg nu!
Kram Katarina

Hemma på Sjuan sa...

Vad spännande att ha detta att se fram emot. Hoppas det löser sig med din dator. God Fortsättning, kram Suss

Helenas enkla vardag sa...

Gott nytt år dina du! Tänk vilket halvår du har att se fram emot. Hoppas det löser sig med datorn, som ska bara funka. Säger som Katarina att en fika i kolonin ser vi fram emot detta år. Kram Helena

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vill bara kika in och önska dig god fortsättning!
Kram på dig
Jessica