lördag, december 06, 2014

En dag i slow motion.......

Hej mina vänner.
 
Här hemma har vi precis tittat
på Julkalendern.
 
Den är verkligen sååå spännande
och Ella sitter som ett tänt ljus.
 
Brukar ni titta?
 
Annars har det nog gått i slow motion
här idag efter skogs promenaden.
 
Ella var i väg på kalas och J var
nere på stan och skulle
tydligen prata med Tomten
om julklappar ......; ))))
 
 
 
Och vad gjorde då jag?
 
Jo jag gjorde den godaste kolan jag någonsin ätit.!!!!
 
Bilder på detta kommer i morgon
eller på måndag och självklart
ska ni få receptet = ))
 
Och efter denna kulinariska händelse
så har jag sovit !!!!
 
 
 
Ja som sagt det är December och jag är långt
ifrån som jag brukar vara men
när hela härligheten är över så
brukar jag allt vara på banan igen.
 
Gäller bara att så mycket som möjligt lyssna på kroppen
innan det brakar fullständigt.
 
Men det brukar lösa sig ; )))
 
 
 
Nu ska jag ta och lägga mig i badet en stund
så att jag inte förtar mig fullständigt.....; ))) hi hi
innan det är dags för thai mat och tillhörande soffhäng.
 
Ha en skön Lördag kväll.
 
 
 
 
 
Kram Thess
 


Inga kommentarer: