söndag, december 14, 2014

3:e advent & Disney gran......

Hej hopp...
 
Söndag igen och det tredje
ljuset är tänt.
 
En riktigt jobb helg har det varit
för min del med jobb
både lördag och Söndag men
i morgon är jag ledig = ))
 
Och nu börjar det bli hög tid
och kolla över dom lediga dagarna man har kvar
innan dopparedagen så att man
vet att man hinner med allt ....
ja både det man vill ....och det man kanske bör ; )))
 
Men i går när jag kom hem från jobbet så
låg paketet där.......paketet med
ta mig tusan den finaste
fejk gran jag någonsin sett = ))))
 
 
 
Och dessutom ifrån RUSTA av alla ställen ??
 
J och Ella hade varit och införskaffat den på dagen
så det var med stor iver den packades upp.
 
Och vilken gran.... STOR och tätt som tusan
och det kan jag säga närmare en Disney gran
än så här.....det kommer man banne mig inte ; )))
 
 
Och ja precis som ni ser så sitter
det en ända liten ynka röd sak i granen ; ))
Och mer blir det väll kan jag tro
nät lilla fröken kommer att komma hem med de värse
julgrans pynt innan dopparedagen ; )))))
 
 
 
Men nu ska det skrivas lite julmats inhandlings lista
så att vi får med allt och snart är det dags för
Julkalendern....detta får INTE missas ; ))
 
Önskar er alla en riktigt skön Söndags kväll.
 
 
 
 
 
 
 
Kram Thess
 
 
 


2 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Åh så fint!
Absolut väldigt mycket Disney gran.
kram
Jannike

Villa Carl Larsson sa...

Ja det var då den finaste fejkgran jag också sett!!! Wow!!! 👍😃 Så fint klädd också. Kram