lördag, november 08, 2014

Tidigt 7-års kalas......

Tänk att man kan bli så slut av
att ha 6 små söta 7 åringar här hemma ; ))
 
Nä vars dom är inte speciellt
jobbiga att ha att göra med
men denna ljud volym !!!!!!
 
Tror bestämt att tant här hemma börjar bli gammal ; )))
 
 
 
 
 
Men nu är det över för denna gång
och lilla fröken är sååå nöjd och glad = ))
 
Och det var ju så klart det viktigaste ; )
 
 
 
 
 
 
Men jag tror minsann att pappan
i huset tyckte att det var lite
kul han också ; ))
 
Sen måste jag väll erkänna att det
också är riktigt kul att
duka och göra fint för dom små.
 
Och som tack för det har jag¨
fått en massa fina teckningarna
utav tjejerna = ))
 
 
 
 
 
Och jag fick minsann min egna
lilla hörna jag också ; )
 
 
 
Men nu är det snart Lördag kväll
och det vankas kyckling taco
och lite godis som blev
över från godis påsarna.
 
Och sedan så klart
Så mycket bättre och Downton Abbey
 
Och i morgon då blir det
en låååång promenad i skogen
och så fira pappan i huset så klart ; )))
 
 
 
 
Kram Thess


4 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Men vilka ljuvliga kalas bilder och vad söt Janne var i det rosa förklädet hi hi. Vilken kul ide att att ha korv och glasskiosk. Det syns på Ella att hon är nöjd, hon är så söt.
Kram Helena

jannice lindell sa...

Gulligt och roligt!

jannice lindell sa...

Gulligt och roligt!

Unknown sa...

Stort grattis