onsdag, november 05, 2014

Tänt var det här & Kalas planering ....; )

God kväll fina ni = )
Hur har ni det i höst mörkret?
Tycker ni att det är mysigt
och bara sitter inne med tända ljus
eller spottar ni och svär
över regn blåst och kylan som är på väg ; )))
 
Själv tror jag att jag är någonstans
mitt i mellan det hela ;)
 
 
 
Men det där med tända ljus är helt klart min grej.
Jaa...J gillar det också men skrattar
lite på kvällarna när det är dax att
blåsa ut och påstår att vi
skulle kunna driva runt ett mindre kärnkraftverk här hemma ; )))
 
 
Annars håller jag på att planera för lite barnkalas
här hemma tills på Lördag.
Ella fyller inte förrän i slutet av December
men att klämma in ett kalas då
är inte rätt mot varken henne
eller en lätt sönder stressad och totalt slut körd mamma ; ))
 
Så i morgon ska jag se om jag fixa lite pyssel
åt tjejerna som dom kan greja med
och så blir det korv med bröd,glass
och så klart fiskdamm ; ))
 
Men nu....nu är det maaaaat som gäller ; )
 
 
 
 
Kram Thess
 


4 kommentarer:

jannice lindell sa...

Älskar med ljus!!=)

Ekenäsliv sa...

Ja ljus måste man ha i massor nu:)
Låter som en bra idé att ordna med kalaset nu och inte i juletider:)
Jag är ju inte ett fan av den här årstiden det ska erkännas. Det är mörkt och kallt och jag fryser mest hela tiden faktiskt.
MEN det där med tända ljus är ju verkligen mysigt. Så som "Den där Victoria" skrev idag: "Det bästa med mörkret är ljuset" :)
Kunde inte sagt det bättre själv:)
Kram på dig!
/Anna

TITTILINA sa...

Visst är man sugen på att få jula lite nu. Jag köper pynt och pyssel för fullt nu :-)

Unknown sa...

Jag börjar också bli sugen. Är de ljusboxar eller???
var hittar man sådana?

kram
Shirin