lördag, november 01, 2014

Tänd ett ljus......

God kväll !!
 
Här hemma har vi precis kommit hem
i från kyrkogården där
vi varit och tänt våra ljus
för våra nära och kära.
 
Ella tycker att är såå sorgligt
och gråter när vi går
därifrån = ((
 
 
 
Men jag tycker samtidigt att det är viktigt
att hon får se detta och att den här dagen
är en dag då man tänker på dom
som inte längre
är med oss.....hur jobbigt det än kan vara.
 
Men nu leker hon för fullt och allt
är om vanligt igen = ))
 
Och snart är det dags för lite mys middag
och sedan hägrar lördags godiset.....för oss alla 3 ; ))
 
 
 
I morgon ska vi som sagt i väg och fira min pappa
som gått i pension och sedan tror jag minsann
att det kan stå
lite bakning på schemat ; ))
 
Hoppas att ni haft en fin dag.
 
 
 
 
Kram Thess


2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Idag tänder vi många ljus och tänker på de som fattas oss. Jag håller med dottern det är sorgligt där på kyrkogården. Ha en fin Allahelgon kväll, kram Suss

Jennifer sa...

Hejsan, vilken mysig blogg du har!
Jag tänkte tipsa dig om ett samlingsställe för bloggar, lite som en portal - men ändå inte :), den är rätt nystartad, och snart kommer utmaningar och tävlingar oxå, vore superkul om du ville vara med, kolla mer hos www.svenskabloggtoppen.blogspot.se och anmäl dig genom kontaktformuläret i högerspalten