onsdag, november 12, 2014

Ja försöker allt.......; )))

God kväll...
Nu förstår ni skaaa den förbaskade
julfeelingen infinna sig.....; )))
 
Det har plockats fram kanel stänger
och stjärnanis i lösvikt på jobbet
Jag har spelat julmusik
så kunderna fnissat åt mig ; ))
 
Och plockat fram små granar och renar i fönstret.
 
 
Var och pallade lite lärk grenar i
dungen i Lördags ; ))
 
Och på Fredag när jag är ledig tänkte jag
baka lussekatter.
 
Och dåå om nån gång borde
det väll infinna sig lite julkänsla ; ))
 
Får väll passa på att läsa min juliga
magasin som kommit i brevlådan dom senaste veckorna
som fortfarande ligger orörda ; ))
(det där med tiden ..ni vet; ))
 
Hoppas att ni har en fin Lill-Lördag = ))
 
 
 
Kram Thess


1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Ha ha, du är söt du:)
Jag har spelat julmusik hela dagen jag:)
Såååå mysigt och jag fick såna julfeelings att några vackra julkulor fick komma fram under en glaskupa;)
Kunde inte låta bli.
Måste ut i skogen o plocka granar o annat med känner jag:)
Ha de gott!
Nu ska Anna snart gå o sussa. Är såååå trött.
Hoppas du mår bra Thess!
Kram kram Anna