söndag, november 16, 2014

En lite annorlunda dag.....

Jodå lilla fröken
kom hem från skol discot i fredags
alldeles nykter ; ))))
 och utan krossat
hjärta den gången .....tack och lov.
 
Det värsta som hände var väll att
hon längtat efter mamma och pappa ; )))
 
 
 
I går var det jobb lördag för min del
och när jag kom hem
möttes jag av riktigt go fika och
 
 "Mästerdetektiven Blomqvist - lever farligt "
 
Sämre Lördag kan man ha det ; ))
 
 
 
Och i dag hade jag tänkt göra en massa grejer.
Men vad hände....
Jo jag vaknade 10.30 !!!!!
 
Det mina vänner måste vara något
av ett rekord vad gäller mig...ha ha.
 
Ja så så mycket av mina planer blev det liksom
inte av som ni förstår ; ))
 
 
 
Men 1 timmes promenad i skogen hann jag med
och sedan har jag i ärlighetens namn
inte gjort ett ända vettigt dugg.
 
Utan suttit på min välsvarvade rumpa (hoppas att ni förstår min ironi ; )))
och letat bröllops inspo = ))
 
 
 
Hoppas att ni alla haft en riktigt mysig helg
Här ska snart ätas rostat bröd med kokt ägg
och färska räkor.....fick ett sådant sug
och döm av min lycka
när jag kom på att jag hade en rejäl påse
med räkor i frysen !!!
 
Smarrigt som tusan ska det bli = )))
 
Nu ska jag Ä N T L I G E N
försöka hinna ta en blogg runda hos mina fina vänner ; )
 
 
 
 
 
Kram Thess


2 kommentarer:

Hanna sa...

Det låter som en bra helg ändå!

Ekenäsliv sa...

Hej snäckan!!
Då behövde du antalgigen sova ut:)
Vi vakande typ halv tio och undrade med hur det gick till;)
Men det här mörkret äter ju liksom upp en just nu.
Men nästa vecka, då ska jag minsann adventspynta så det så:))
Ha de fint vännen!
Kraaaaam Anna