onsdag, september 24, 2014

Tror att det blir en bra kväll.......

Regnet det bara öser ner..... ; )
 
eller ja...tillräckligt för att jag skulle
känna mig som en dränkt katt när jag kom
innanför dörren för en stund sedan ; ))
 
Men ingenting som inte ett varmt bad och en massa tända ljus
kan råda bot på.
 
 
 
Dessutom doftar det fantastiskt i från köket.
Och det bådar ju gott ; ))
 
Tror till och med att det kan bli lite popcorn
lite senare ihop med ett rykande het avsnitt av
 
Sons of anarchy
 
Jajjemän serien har precis haft premiär av den sista säsongen i USA.
Och här hemma går den att se på Dreamfilms (2 st avsnitt än så länge; ))
 
Men först badkaret = ))
 
 
 
 
 
Kram Thess
 


3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Låter som en skön kväll!
Ett varmt bad hade verkligen suttit fint nu.
Kallt o ruggit är det nu.. O så fryser man extra när det är så där lite motigt..
Ha en fin kväll vännen!
Kram Anna

Mittgodastefinaste sa...

Lät som en perfekt kväll för gårdagens kväll! Själv var jag på brandutbildning utomhus och övade på att släcka en brinnande docka med en filt tex!

Kram jenny

Home2tiny sa...

Ååå så skönt det hade varit att få krypa ner i ett bad, har både en kropp, knopp o hals som värker, men jag får trösta mig med varm choklad o massor av tända ljus. Kramisar Tina