torsdag, september 04, 2014

Redan helg.....; ))


Nuu börjar min helg !!!!
 
Vi ändrade om lite i schemat
och vips blev jag ledig i 3 dagar ; ))
 
Ok främsta anledningen är att
jag börjar känna mig lite hängig och att
en förskylning är på gång.
 
Och nästa vecka är vi liksom 2 man kort
så det är inte riktigt läge att vara sjuk då.
Så då gjorde vi så här så kanske vi
kan mota bort bacilluskerna ; )
 
Borde ta oss en sväng till kolonin
för att kolla läget också...
Har inte varit där på flera veckor faktiskt ; )
 
Och misstänker att gräset behöver slås med lie
och att alla mina blommor i krukor och
lådor har tackat för sig ; )))
 
Men först tar vi torsdags kväll
och lite
 
"HELA SVERIGE BAKAR"
 
Och så bjuder jag på ytterligare lite bröllops inspiration ; ))
 
Bilderna är i från Pinterest !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nää inspirationen på nätet tar verkligen aldrig slut.......
Tur att jag inte behöver bestämma mig än på ett tag ; ))))
 
 
Kram Thess
 
 
 
 


2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Heeeej vännen!
Nä hu, hoppas verkligen inte du ska bli sjuk nu. Mota det med ingefära, citron och honung och vatten. Det skrev Åsa @mycasa om idag.
Jag hann inte ens blinka innan det här anföll mig, så jag vet inte hur jag skulle hunnit mota det bara..
I kväll känns det lite bättre iaf. Men blir hemma i morgon med, nu för tiden måste jag tänka som man gör med sina barn, en dag till för säkerhets skull liksom.

Ja, himmel så massor av inspiration.Har du nån aning om vad för slags klänning du vill ha?
Hu, så svårt. Men en sak vet jag. Du kommer se alldeles strålande ut vännen!

Å, en sak till... Det var verkligen så synd att du inte kunde komma. We gave it all, jag lovar dig. Katarina steppade och jag sjöng vill ha dig på scenen. Det var årtiondenas fest, det var det.
nästa gång, då ses vi, eller hur? :-)

Kramar Anna

Helenas enkla vardag sa...

Vad bra att det gick att ordna så du blev ledig så du har en chans att mota sjukan vid grind. Jaa du skulle varit med, vi hade så kul.. Vad spännande att kolla brudklänningar, måste vara hur svårt som helst. Krya på dig kram Helena