onsdag, augusti 27, 2014

I morgon är det dax .......

Jaa tänk imorgon
är det alltså äntligen dags för
nästa säsong av
 
 
Hela Sverige bakar !!!!
 
 
 
 
Och vet ni.....?
Jag tycker att det ska bli såååå skönt att se
det hela från tv soffan ; ))
 
Har ärligt talat inte grämt mig en ända gång att jag inte
kom med
 
(även om det var nära; ))
 
Och det roliga är att jag redan nu tror
vem av dom det är som "kunde varit jag"
 
Får se om ni tror samma (ja ni som känner mig alltså; )
 
 
 
 
 
Men innan dess är det dags att ta
sig lite lill-Lördag.
Och det tror jag minsann att vi tar
och firar med lite hem gjorda hamburgare =)
 
 

 
 
 
Kram Thess

2 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

men jag tycker det är jättetråkigt ...för det hade varit så kul att få följa dig ...Kram Pernilla

Husbilen Tuzzen sa...

Det programmet har jag aldrig tittat på. Är själv inte mycket för att baka, men om du hade varit med hade jag säkert suttit bänkad - varje vecka tills du gick till final och vann!!! :-)
Kram Helén