torsdag, maj 08, 2014

Lyckan i en lott.....

Ja så heter alltså
repotaget i senaste numret av
 
Drömhem & Trädgård
 
som handlar om oss och livet vi lever
i våran kolonistuga.
 
 
 
Det blev verkligen jätte fint
och jag är jätte nöjd.
 
Ända missen är att det står
Text & Foto
Maria Fors Östberg.
Vilket ju inte alls stämmer
utan bilderna är så klart fotade av
 
 
 
Och texten ät utav Maria !
 
 
 
 
 
 
Liiite märkligt är det allt att se sig själv
i tidningen.
Men att se den här lilla damen kan inte annat
än att få mig att dra på smile banden ;)))
 
 
 
 
Framför allt så är det såå kul att någon tycker att en annans
vardag är så pass kul och fin att den är värd att
visas upp på ett sådant här sett.
 
Att Drömhem & Trädgård sedan råkar
vara min favvo tidning gör inte saken
direkt sämre ;)))
 
Ska höra med Lotta om det är ok att visa er
resten utav bilderna
så ska ni självklart få se dom också =)
 
Önskar er alla en fin Torsdag.
 
Och i morgon......jaa då är det Fredags mys ....igen ;))
 
 
 
 
 
Kram Thess


10 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt reportage om eran fina lilla kolonistuga .Underbara bilder och så himla fint och mysigt .Ha en skön torsdag .Kram Rita

♥ Fyra årstider sa...

Hej vännen, det är ok att du visar bilder nu :) så glad att vi lärt känna varandra igen. Du är en glädjespridare Thess.

Kram Lotta

Ekenäsliv sa...

Heeej vännen!
Å hu hur mår du idag när du varit vaken halva natten?????
Det kan kanske vara nån inflammation.. Benhinnorna är ju ganska känsliga. Hoppas du tar nån panodil så det känns bättre..

Ja du, vilket fint reportage!!!!!
Hoppas de rättar till det i nästa numemr o skriver vem som hade tagit fotona!! Rätt ska vara rätt ju:))

Ha en toppentorsdag! Jag är såååå glad att jag har helg nu!!!!
Kramar Anna

Mittgodastefinaste sa...

Men ååh så kul Thess! Då får det magasinet följa med hem imorgon! Visst är det märkligt att se sig själv! Din kolonilott är verkligen en deluxevariant!

Så fint!

Kramar Jenny

Sallys hus sa...

Hej sötis!
Å men det är ju så attans fint så man blir ju liksom sugen på en egen liten lott..;) Kanske ska bygga mig en här hemma...fniss... närrå...det får bli den dagen vi säljer o flyttar in till stan.
Jag vill gärna komma till den där paradisplatsen o smaka på de där krämbullarna som får snålvattnet att rinna i munnen..;)
Ha en toppen helg nu. Själv tar jag helg om ca 30 min..;)
Sköööööönt!
Kraaaaam Katarina

kråke sa...

Grattis till ett jättefint reportage!:)

Stor kram!

kråke

Gabriella sa...

Åh så härliga bilder från er fina kolonilott! Jag blir sugen på saftkalas i trädgården och rabarberpaj:)
Kram

TITTILINA sa...

Åh vad roligt! Grattis! Vad kul å få se. Jag tycker ni är fina båda två på bilderna.

Kram

Villa Ell sa...

Grattis!! vad roligt att få se sig själv och sitt hem!
Trevlig helg
Kram Sandra

Maria Nyckelpiga sa...

Så fint det blev Thess! Det är en speciell känsla att se det på pränt.
Illa att det blev fel med Lottas namn bara... :(

Kram Maria