måndag, april 21, 2014

Fortsatt snorigt i kolonin & Easter Cupcake´s

Jaha då har det äggats färdigt
för den här gången då ;))
 
Eller ja jag har i ärlighetens namn
inte ätit ett enda ägg !!!!!
 
Förutom dom som är gjorda i choklad då.....
För det har det ju slunkit ner
ett par stycken ska väll erkännas ;)))
 
 
 
 
 
 
Annars har väll den här påsken handlat absolut
minst om mat ???
 
Nää varken jag eller J har mått bra
(i ärlighetens namn har vi mått riktigt kass
men det är så tråkigt att skriva om så  det låtsas vi inte om ;)))
 
Så det där med god mat
har liksom inte känts så vidare värst nödvändigt
då vi ändå inte känner vad det smakar.
 
Men shit vad vi i stället tänker ta igen det nästa helg =))))
 
Men fikats har det gjort en del mest för att
vi varit ute i kolonin och där ska det liksom fikas....
antingen det smakar något eller inte ;)
 
 
 
 
 
 
Det har också åkts ett par vändor
till plantskolan
för att handla blommor,kryddor
och växter i massor.
 
 
 
 
Lavendel,Rosmarin,Cirtontimjan och Gräslök
 
 
 
 
 
Men nu är vi hemma igen
och ska försöka förbereda oss
för jobb i morgon......hur det nu ska gå ;))
 
Men först badkaret och sedan
ska vi väll se hur
hur dom har det där hemma på Haga ;)))
 
Ha en riktigt skön Söndag kväll.
 
 
 
 
Kram Thess


6 kommentarer:

Sallys hus sa...

Åå Thess vilka ljuvliga bilder!
Jag har också varit ute i dag...fast man hinner aldrig så mycket som man tror.
Stackars er som varit sjuka. Hoppas ni blir riktigt friska till nästa helg nu då!
Vilket fika!! Himmel man börjar ju dregle..;)
Kram Katarina

Ekenäsliv sa...

Hej vännen!
Ja hu så trist att vara sjuk en storhelg som denna.
Jag är hemma idag och blir säkert hemma hela veckan... Håller med dig, skittråkigt att skriva att man bara är sjuk. O jag tycker inte jag varit annat det här året, smäll på smäll. Sitter nu o väntar på att bli uppringd från hematologen. Kan inte ha det så här. Hinner aldrig återhämta mig ordentligt och då trillat jag dit igen.
Hoppas du känner dig pigg nog för att orka gå till jobbet, annars hoppas jag du stannar hemma o kurerar dig.
O vilket fika så smarrigt!!!!!! Som alltid så är dina bakverk små mästerverk.
Va rädd om dig nu!
Kramar Anna

Bromans Bravader sa...

Fy så segt att vara sjuk nu! Hoppas ni är bättre! Vädret har ju varjefall varit ett plus =)
Kram Jannike

Husprojekt Drömhus sa...

Hej, hoppas du mår bättre nu!
det hade jag gjort om jag fått äta sånna goda cupcakes, yammi!

Kram
Tiina

Annika sa...

Tråkigt att ni inte mår bra. Hoppas att ni snart känner er bättre! Och vilka underbara cupcakes. Det riktigt vattnas i munnen. Ha en fin dag. Kram Annika

maria at inredningsvis sa...

ÅHH vilka läckra foton :) hoppas att ni haft en lika härlig påsk som oss här i Götet.

Ny post ute....Underbara orientaliska möbler från Blå lotus :)

Ha en solig vårhelg :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)