tisdag, april 29, 2014

Det är ingen vanlig dag....

...för det är den blivande
mannens födelsedag...
 
Hurra Hurra Hurra !!!!!!
 
Japp här hemma ska firas idag.
Eller ja.... lite grann i alla fall ;)
 
 
 
Han ville hemskt gärna ha smörgåstårta i kväll
så det får bli en tur förbi
delikatess butiken i etermiddag.
 
(ställer mig inte gärna och gör någon
klockan 18.40 ikväll när jag kommer hem ;))
 
 
Min fina familj....
 
 
Sedan får det bli lite mer firande i morgon
i stället.
Vi tar igen det som inte blev av påskafton
då vi ändå inte kände vad någonting smakade ;))
 
Vad ska ni själva göra
i morgon när det är Valborgsafton?
 
Som det ser ut här så kommer det
faktiskt att vara uppehåll trots allt =))
 
1: maj är vädret också helt avgörande
för min del.
 
Fint väder = koloni fix
 
Dåligt väder = bak orgie......igen ;))
 
Och ärligt talat så blir det väldigt bra med vilket som =)))
 
 
Så här såg det ut senast
det bakades här hemma =)
Kom på att jag glömde visa det ;)
 
Nä nu är det dags att ta sig ut i det fortsatt
fina sommar vädret ;)
 
Ha en riktigt bra dag min vänner !!!
 
 
 
 
Kram Thess
 
 

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Grattis grattis till maken idag:))
Vi ska ha lite middag här hemma med svärmor, henns man och svägerskan:) Sen går vi ner till bålet som tänds kl åtta, ligger precis vid vattnet...Så vackert!
Ha en fin födelsedagskväll nu!
Kramar Anna
Ps: snart, snart är det bloggträff tihi!

Hemma på Sjuan sa...

Stort grattis till mannen din! Mycket firande hos er nu ;)
Jag åker till Turkiet imon så inget firande här hemma men jag kommer nog att ha det bra ändå, kram Suss

Helenas enkla vardag sa...

Stort grattis till din blivande make!
Hoppas på uppehåll, men visst känns det att det är kallare. Det var inte mycket man fick känna av den värme ni hade i helgen.
Kram Helena

Sallys hus sa...

Hej sötaste Thess!
Underbara bilder och grattis till fina maken.. o smörgåstårta!! Ååå varför sa du så? DET vill jag meee haaaa...ååå så gott!

Å reportaget Thess!!
Himmel så fint det är.. så himla kul att få se andra vinklar från er koloni och läsa det på papper som man håller i handen. Å många sidor...underbart!!
Å så ses vi ju om bara ett par dagar nu! Ska bli härligt att få kramas lite..;)
Ha en toppen dag! Vilket det nu blev..här har vädret svårt att bestämma sig.
Kraaaaaaaaaaam Katarina