lördag, april 19, 2014

Allvarligt.....nu eller =(((

Hur har ni det bland påskägg,
fjädrar och lammstekar?
 
Själv sitter jag i pyjamas
framför datorn och är
 
d y n g f ö r s k y l d
 
 
 
Det var väll en förbaskat bra planering......not =((
Jag som dessutom klarat mig från detta hela
vintern.
 
Och så kommer det NU ???
 
Men jag är inte den som ger mig.
 
Har jag klarat av att jobba idag så ska jag väll
för tusan klara av att gräva lite
i landen i morgon och dessutom
passa på att få lite färg på
min för tillfället
lite lätt röda och idiot rinnande näsa ;))
 
 
 
 
Men kvällen blir lugn.
Ett stycke barn sitter i badkaret
och skvätter ner hela badrummet
(bra då blir det rent där också;))
 
Och mannen to be är borta i affären
för att se om det finns något att slänga på grillen =)
 
 
 
 
Och vem vet...ett bad och ren pyjamas
och jag kanske känner mig som en toppen pingla ;))
 
Hoppas att ni har en riktigt fin helg och på
återseende ;))
 
Over and out !!
 
 
 
 
 
Kram Thess
 


3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Hej snäckan!!!
Ja fy bubblan för att vara sjuk nu!!! Jag ska med hoppa i pyjamas nu och bädda ner mig...igen!
Hoppas ni hittade något gott att grilla och att du kan mumsa på några goda påskägg:-)
Krya på dig nu och hoppas du är piggare i morgon!
Kramar Anna
Ps: så gulligt, kom ihåg att jag med skrev mannen to be innan vi gift oss. Får lite flashbacks där <3

Sallys hus sa...

Nämen huuua..
Stackars dig!
Hoppas du blir rejält ompysslad och bara ligger på soffan och käkar praliner nu..;)
Krya på dig!
Kraaaaaaaam katairina

Home2tiny sa...

Fy så trist din stackare. Hoppas det har vänt o att du har fått njuta lite av det vackra vädret. Kramisar Tina