tisdag, mars 25, 2014

Vi börjar med Våffeldagen !!!!!

Jaa tänk den här veckan
kommer allt bra och det bara
avlöser varandra =))
 
I dag våffeldagen
(även om jag inte kommer att äta några ;)))
Dessutom lön och nagel fix.
 
 
 
 
 
 
 
På fredag överrasknings utflykt
med Lotta med upphämtning 08.15.
 
Och på Lördag ja då är till att börja med
 l e d i g
 
Men dessutom födelsedags (i efter hand)
brunch med fantastiska fyran =)))
 
Ja men ni hör ju !!!!
Kan inte bli annat en bra =))
 
Nu gäller det bara att stå på benen
och inte bli överrumplad av någon
taskig bacill ;)))
 
 
Gillar min lilla trä boll som jag köpte i London.
Men det grämer mig att jag inte köpte den
i stl större också.
men det var ju just det där med packnings utrymmet ;))))
 
 
Men nu är det dax att hoppa i dojjorna
och ta en PW i solen på väg till jobbet
för lite gemensam frukost
med min fina kollega =))
 
Hoppas att ni får en en fin dag
och hinner njuta lite av
fröken sol
(observera att solen är en hon ;)))
 
 
 
 
 
Kram Thess


5 kommentarer:

Sallys hus sa...

A men godmorgon!
Vilka underbara bilder!
jag har inte heller tid att vara sjuk..:(
Vad mycket skoj du ska vara med om den här veckan du med..;)
Vilket underbart buffébord du gjorde.. jag kände hur det började rinna inne i kinderna..;)
Ha en underbar dag nu!
kram Katarina

hemma hos lilla mej sa...

Härliga bilder .Vad mycket roligheter du ska vara med om denna veckan .Ha en härlig dag .Kramar Rita

Helenas enkla vardag sa...

Vad mysigt med en date med Lotta, vad ska ni hitte på för spännande då?
Ja det är bäst du håller dig på benen med allt roligt du ska göra.
Jag kommer på bloggdagen.
kram Helena

Home2tiny sa...

Låter som en galet rolig vecka så håll borta alla baskilusker o bara njut av allt det roliga. Kramisar Tina

Ekenäsliv sa...

Hej vännen!!
O va söt du är!! Tack för din fina omtanke.
Anna panna tar det lilla lugna ser du.
Idag är jag iaf lite mer på benen, igår var jag inte kaxig kan jag meddela.
Tur att antibiotikat verkar relativt fort, för febern verkar ha gett med sig nu. Röst har jag knappt nån, ont i bröstet och kramp i magen av allt hostande.

Så näää, nått sånt här ska du INTE ha. Du har all positiv energi i dig nu och du kommer få det toppen med dina överraskningar!!!! Så spännande!

Nu är det betalt o klart till bloggdagen så systrarna kommer i år med:) Vi kunde bo hos lillebror, så himla bra då makens moster hade hyrt ut sin lgh.. Så vi visste inte ett tag hur det skulle bli. Men vi tränger ihop oss hos brodern, hi hi. Det blir mysigt. Vi åker ju upp på fredagen, vi har ju en bit att köra.

Men du, nån liten våffelbit fick du väl smaka??
Ha de bra vännen!!!
Kramar Anna