lördag, februari 22, 2014

En solig morgon.....

God kväll
 
Alla Lördags diggare !!!
 
Här ska snart hoppas in i badet
innan det är dags för lite god mat
och Lördags godis i soffan.
 
Och i kväll hoppas jag verkligen
att mellon levererar !!!!
 
 
 
 
Annars vet i gudarna hur finalen blir ;)))
 
Tänk...när jag vaknade i morse och kom ut
ifrån sovrummet så
fullkomligt bada hela lägenheten
i SOL LJUS !!!!!
 
Och det mina vänner vet i ärlighetens namn inte jag
när det hände senast =)))
 
Tänk att man kan bli såå glad för lite sol.
 
 
 
Och i morgon är jag dessutom ledig
så då hoppas jag verkligen på
lite sol så att jag
kan njuta av en riktigt lång och härlig PW.
 
 
Ha nu en riktigt skön kväll
så ses vi i morgon.
 
 
 
 
 
Kram Thess


4 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

ja jag vet inte riktigt vadjag tycker om mellon. Vi har dock sista låten kvar och lyssna på, hoppas anton levererar. mer sol i morgon hoppas jag.
kram helena

Ekenäsliv sa...

Fick minsann inte se mycket av nån sol idag inte, hmm!
Men tvätta bilen blev ju av iaf i vägarna var torra på hemvägen tack o lov;)
Ogillar, verkligen ogillar en skitig bil, ha ha ha.
Kollar på bröderna Karlsson nu. Lillfia sover ju, men även maken var tröttkeps o gick o la sig... Så här sitter jag o kollar på film alldeles själv;)
Ha dn fin söndag imorgon vännen!
Kram Anna

Unknown sa...

Min sambo vägrar mello så det bidde inget för mig igår, såg snabbreprisen av det 5 bidrag som gick vidare i första omgången, lät väl sådär, bara Anton som är lite trevlig att se på ;)

Här verkar vi få sol idag, bara en tunn slöja av moln som ska bort :)

Önskar dig en supermysig söndag,
kram Catta

Dagdrömmar och verklighet sa...

Tycker om fjärilstavlan! Funderar på omen sådan skulle kunna vara något för sovrummet..

Vi såg på mellon igår men det är egentligen inget för varken mig eller sambon..

Kram malin