fredag, januari 31, 2014

Lite vab & Fredag med Fantastiska 4:an !!!

Fredag igen alltså.....
 
Och en lite annorlunda sådan...
J har varit hemma och vabbat sedan i onsdags
men i dag slutar han lunch så då
är jag hemma på förmiddagen.
 
Hon är fortfarande riktigt förskyld
men ganska så pigg ändå =)
 
Leker på vardagsrums golvet
med sina djur (Syllvanian families)
och med den nya "leksaks affären"
som jag köpte med mig hem som en en liten
"sjukpresent" och det börjarattblitråkigthemma sak ;)))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så det har vi pysslat med här på
förmiddagen att sätta ihop och klistra dit
typ 10.000 små klistermärken ;))
 
men hon äääälskar dessa saker och kan
verkligen leka i timmar....
 
men nu är det dax att fixa i ordning sig lite
och vara start klar att åka och jobba
när J kommer hem.
 
Och efter jobbet blir jag upphämtade
av V och sedan bär det av på
tjejmiddag med den alldelse fantastiska,
underbara,härliga ,störtsköna och bedårande
 
Fantastiska 4 :an !!!!!
 
Önskar er alla en härlig start på helgen
och hoppas på att ni inte blir insnöade i detta skit väder .....
 
 
 
 
 
Kram Thess


5 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Ha det så trevligt ikväll och gör ingenting inte jag skulle ha gjort.. haha..
Kram

Dagdrömmar och verklighet sa...

Många som vabbar nu o då har vi inte ens kommit in i "vabbruari"! Vår son har vi fått vabba för sedan i onsdags, han är fortfarande för slö för att orka leka så det blir bara film o spel på i-pad.

Söta hus, hade nog jag oxå uppskattat som liten tjej!

Ha så skoj på tjejkvällen!
Kram malin

baraetthem sa...

VI har också turats om att vabba denna vecka till vår lilla tjej men som mår bättre nu! Så söta hus till er tjej, förstår jag hon gillade att få:)

Hoppas du har jättekul kväll! Kram fredrika

Madde sa...

Hoppas att du har en rolig kväll tillsammans med dina vänner :) Vet inte hur ni har tänkt angående morgon dagen eftersom att Ella är sjuk, men vi kommer inte i alla fall så du vet det :) David hade tydligen lite andra planer ;) Men vi hörs nästa vecka & planerar en dag när vi ska ha lill skruttan :)
Puss&kram

Ekenäsliv sa...

Hallå pinglan!!
Hoppas ni hade en härlig kväll igår=)
Här vankas tjejemiddag ikväll:)
Jag var moxå hemma med en liten loppa igår, men hon är piggare idag. Lite trött o hängig mest.
Men nu måste jag fortsätta inför kvällen!
Kram kram Anna