onsdag, oktober 09, 2013

Bytte skogen mot Rosor....

God kväll !
 
Redan Onsdag och jag är helt
dag vill och gick
omkring hela förmiddagen och trodde att det
var Tisdag!!!
 
Men det är ju och andra sidan
skönt när det är åt det hållet ;)
 
Men när det väl gick upp för mig att det
faktiskt var lill-Lördag så var det jag
som gick bort till affären och
köpte mig två stora buketter med rosor !!
Att binda egna buketter är verkligen
något av det bästa jag vet =))
 
 
 
Och eftersom jag dessutom var ledig i dag
så passade jag på att köpa med mig lite
ingredienser till lite bakning.
 
Annars har mest gått omkring och skrotat
och fixat lite här hemma.
 
 
 
 
 
Blev inte alls något skogen besök utan
i stället en film i soffan med
lite gott te och nybakad kaka.
 
 
 
 
Och ikväll börjar det alltså...
Greys Anatomy!!!
Och jag som missade HELA förra
säsongen =(((
Risken finns ju att jag inte fattar ett dugg ;)))
 
Men innan dess middags dags !!!
 
 
 
 
Kram Thess
 


7 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Så himla skön dag du haft. Fint du har gjort!
Högst på min önskelista står just en sån slappardag, skulle verkligen behöva det känner jag.
Kram!
Judita

Ekenäsliv sa...

Såååå fint vännen!!!
Och jag måste hålla med Judita, snälla ge mig en sån dag med!!! Låter såååå skönt och härligt!
Söta du, dina bilder igen, outstanding!!!!!
Kramar Anna

Erika sa...

Hej! Vilken fin blogg du har och mysigt hemma. Tack för inspirationen! Hittade hit genom min kompis Anna (Ekenäsliv) och jag kommer klicka in fler gånger!

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Vilka vackra bilder! Så vilsamt och fint.

Sofia

Sallys hus sa...

Heeeeeeej!
Härligt med ledigt mitt i veckan och så fint det var med rosornas färger ihop. Färgklickar behövs så här i höstrusket. Kuddarna i din underbara soffa är såååå fina! Stor vill-ha-stämpel.
Kram Katarina

Gabriella sa...

Härligt med färska snittblommor, det piggar verkligen upp! Så fint det är hos dig, trivsamt. Lät som att du hade en underbar dag:)

Ninelin sa...

Vackra rosor. Det gör så mycket.
Tyvärr lite dålig på att köpa med mig hem. Det gjorde alltid min mamma när jag var yngre, varje fredag.

Kram N