tisdag, oktober 01, 2013

1:e Oktober & Underbara boken Welcome Home.....

God morgon
Oktober!!!!
 
Och dessutom startar vi den 1:e med en
strålande sol ifrån en klar blå himmel.
 
Har till och med hunnit vara ute en sväng på
morgonen för att plocka lite höst vackert
att dekorera butiken med  idag =))
 
Det är verkligen helt underbart att ha ett jobb där jag
får släppa loss min kreativitet fullständigt !!!!
 
Och på tal om kreativitet....
I går kom den då alltså....
den högt efterlängtade boken !!!!
 
 
En bok av och med
Leila Lindholm & Ulrika Magnusson
En bok om  b a r a  inredning !!!!!
Underbara bilder av Wolfgang Kleinschmidt
och Carl-Johan Rönn.
Och en massa tips och idéer.
 
Och sak är då säker,Leila kan mer än att baka och laga mat !!!!
 
V i l k e n  bok !!!!!
Den är så vacker och så i min smak att det är nästan löjligt.
Den är stor och rejäl och något som
absolut inte ska stå i någon bokhylla och damma.
 
Den här skönheten ska minsann få ligga framme
och bara få vara fin precis som den är =)))
 
 
 
 
 
Har ni inte beställt den än så gör´t
Mitt tips i dag!!!
 
 
 
 
men nu dags att åka till jobbet och göra lite fint
i skyllt fönstret....
Inspirerad till tusen !!!!
 
Önskar er alla en riktigt skön dag !
 
 
 
 
Kram Thess
 
 
 


8 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Den boken måste jag bara ha :)
Den verkar helt underbar!
Hoppas allt är bra med dig och tack för tipset.
Kram
jessica

Välkommen Hem! sa...

Den där boken har jag tänkt skaffa och nu när du skriver en sån där bra bokrecension så måste jag nästan kila iväg på lunchen och se om den inte finns i nån bokhandel.
Ja, visst är det vackert nu i oktober och så fyller man ju år och allt snart... ;-)
KRAM!
Judita

kråke sa...

Härligt tips, tack fina!:)) Hoppas allt är bra med dig och att ni myser av den virvlande hösten:)))

Kram kråke

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh den skulle jag vilja ha!

Må så gott
Kram Susanne

Sallys hus sa...

Hej hej!
Men oj den har jag missat totalt!
Den ser jätte fin ut!
Vilka fina bilder du tagit och vad roligt det låter att skylta..;)
Ha en fin eftermiddag!
Kram Katarina

Ekenäsliv sa...

Hallå sockersnäckan!!!
Alltså förra månaden köpte jag 3 böcker... Hmm, måste nog vänta lite och kolla klart i dem först. Men den här smällkaramellen verkar ju väldigt intressant:-))
Vore kul att se dina skyltningar en dag:-) Kan tänka mig att du är supervass på det!!!!
Nu måsta Annapanna soooova;-)
Kraaaaaaam

Browneyedgirl sa...

Visst är det en underbar bok =)
Skrev om den i min blogg med. Fick en heders plats där man ser den och tar fram den ofta <3
Ha en toppen dag

Anna sa...

Boken ser fantastisk ut!
Vilken härlig blogg du har! Hit återkommer jag gärna!