lördag, september 07, 2013

Tips & Te !!!!

God morgon !!
Tänk att vi får vakna upp till en ännu
en dag med strålande sol =)))
 
Allting blir ju liksom såå mycket lättare.
 
Sitter här vid datorn och vaknar till en stund
innan det är dags att göra sig respektabel
för ännu en arbetsdag.
 
Och tänk att jag bara jobbar Lördagar......
Aldrig mera Söndagar !!!!
Något jag absolut kan vänja mig vid ;)))
 
Men i går då var det fredag med allt vad det innebär.
Taco,fredags mys och "Fångarna på fortet"
Och så dessa godingar.....
 
 
Alltså dessa ost petit choux gjorde min mamma
när jag var liten!!!
Då kunde jag trycka i mig huuur många som helst =)))
Och uppenbarligen lika många nu också ha ha.
 
Perfekta som litet tilltugg till fördrinken
eller varför inte till ost brickan ;)
 
 
 
Det var dagens fredags mys tips =))
Vill ni ha receptet så hojta bara till så
fixar jag det =)
 
Men nu på med lite smink så man ser
lite anständig ut och sedan en häääärlig dag på jobbet.
 
Blandade ett eget te på jobbet här om dagen
som jag döpte till
September te...
 
Min chef tryckte på min blogg adress på
etiketten och meddelade att
om man uppger koden
"Titta in hos Thess"
när man köper det så kostar det bara
25.-
 
 
 
Önskar er alla en fin Lördag i det
underbara sommar/höst vädret =))
 
 
Kram Thess


1 kommentar:

anettan sa...

Visst har vi härligt väder. jag tar gärna ett recept på de små godingarna. Kram anette