tisdag, september 03, 2013

Beach House & Ny prinsess bebis !!!!

Härlig Tisdag morgon här hemma....
Solen skiner in genom F O R T F A R A N D E
jätte skitiga fönster ;))
 
Ska snart hoppa upp på cykeln för
att åka ner till stan och fixa mina naglar
innan det är dags att börja jobba.
det mina vänner är vad jag kallar kvalitets tid ;))
 
Men jag måste ju bara visa er en grej.....
 
Satt i går kväll och surfade runt för att leta
lite nya påslakan både till mig och J med även till Ella.
 
Och fastnade inne hos Beach House.........
Såååå mycket fint och jag har länge varit
sugen på att prova deras sängkläder.
 
 
 
Hittade även mycket annat fint som deras
fina plädar och det bästa av allt......
Dessa underbara alpaca tofflor ;)))
 
 
 
Även plädarna finns i alpaca....
Tänk den liggandes lite snyggt
så där i soffan ;))
 
 
 
Jaa här inne skulle man verkligen
kunna gå bananas fullständigt
det är då ett som är säkert =)
 
Jaa chansen att det blir några klick här inne
är ganska stor känner jag....
 
Och tänk snart är det så pass kallt ute att man kan
hoppa in i den här godingen på kvällarna......längtar =))
 
 
 
Kram Thess
 
P.s fick p r e c i s höra på
radion att våran prinsessa Madeleine
är gravid !!!!!
(tänk att man är första på bollen för en gång skull;)))
 
Stort GRATTIS till
prinsessparet.
 
 

 
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Ja det var en nyhet för mig, så där ser man =)
Kul!
Kram

Helenas enkla vardag sa...

Beach house är verkligen sköna att sova i. Dyra men väl värda sina pengar. Mina fönster behöver verkligen tvättas också. Jaa vad kul att det kommer en liten kunga bebies.
Kram helena