fredag, augusti 23, 2013

Å vad jag ska Fredags mysa....

God morgon denna soliga Fredag !!!
Vilken sommar vi har....den tar
liksom inte slut (peppar peppar ;)))
 
En vecka har jag snart gjort på mitt
nya jobb och jag  ÄLSKAR´T !!!!
 
Det är så roligt att det borde knappt
få kallas för jobb ;))
 
 
I går rensade jag upp på lagret och där mina
vänner finns en hel skatt kammare med
gammalt skylt och butiks material !!!
Någon som jag går ju igång på alla fyra
och börjar tänka så att det knakar vad man
skulle kunna hitta på med allt detta =)))
 
Och tänk att jag är ledig i helgen och
faktiskt få ha riktigt fredags mys som dom flesta andra....
Bara en sådan sak =))
Något jag kommer att kunna vänja mig vid.....jag lovar.
 
Hoppas att ni får en härlig fredag med mycket mys.
 

Kanske får bli lite blommor från torget i dag minsann ;)
 
 
 
 
Kram Thess
 
P.s Lite bilder på vardagsrums piff ;)
 


6 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Ljuvligt!!

Dina bilder tar alltid andan ur mig....så vackert!

Härligt att veckan har varit så bra <3

Njut av helgen!!

KRAM

Helenas enkla vardag sa...

Vilken härlig känsla! Kan du inte berätta igen om ditt jobb, jag har glömt bort vad det var!
Kram Helena

anettan sa...

Det måste vara härligt att känna så för jobbet...Ha en trevlig kväll. Kram anette

Ekenäsliv sa...

Hallå sockerstrumpan!!!
Blir alltid så glad när jag kikar in till dig, din sprudlande energi och glädje smittar:-)
Va härligt att du trivs så bra på jobbet, det är ju bara underbart!!!!!!!
Ha nu en skön helg o hoppas fredagsmyset levererade:)
Kraaaam Anna

Hemma på Sjuan sa...

Härlig känsla att trivas så bra på jobbet! Snyggt i vardagsrummet har du också, kramis Suss

Välkommen Hem! sa...

Så underbart att du trivs som fisken på ditt nya jobb! Är också alltid ledig på helgerna och det är guld värt!
Idag har vi haft besök av fotograf här hemma (i hela 6 timmar!!) och det var skitkul!
Ha det nu så gott och njut av helgen!
Kram, kram!
Judita