onsdag, juni 26, 2013

Tack tack tack.....

Tack såå väldigt mycket !!!!!
För alla era fina kommentarer
angående mitt nya jobb =))))
Ni gör mig verkligen så lycklig med alla era
fina ord och snälla hälsningar.
Önskar att jag kunde få krama er alla ;)
 
Ja det sak bli en riktigt spännande resa
att få lära sig något helt nytt !!!!
Och vem vet det kanske blir en
Om inte  "En dagens" så kanske
en "veckans té" =))
 
 
 
Men förstaska vi köra rea rea rea
på det "vanliga" jobbet  ;)
 
Åtminstånde i 2 dagar till innan det
är dags för 2 veckors semester för mig och Ella.
Det blir inte mycket till semester i år men
man kan ju som bekant inte få allt.
 
Men nu mina vänner det dags för ett hopp
i plurret (tänk er den bilden...mig hoppandes ner i ett badkar ;)))
och sedan blir det lite filmtajm med svenska
filmen Blondie....
En stor bukett pioner vill jag ge er alla
för era fina ord.
 



Kram Thess
 


7 kommentarer:

Dagdrömmar och verklighet sa...

Men oj oj oj, vad härligt, vad roligt, GRATTIS till nya jobbet!! Som sagt, man ångrar sällan det man gör, bara det man inte gjorde.. =)

Lycka till!! Kram från Malin

Helenas enkla vardag sa...

Passa på och njut de två veckorna du får, men det går när man har ngt spännande att se fram emot.
Kram helena

anettan sa...

Haha jag ser det framför mig. Det ska bli spännande att höra vad du tyckte om flmen.....jag tyckte den var kass. Kram Anette

Bromans Bravader sa...

Heja heja heja dig!!!!
Så glad att du vågade och ja, jag tror som du, det brukar finnas en mening med allt!
Kram

mammaxtre sa...

Som den trygghetsnarkoman jag är så säger jag Grattis MODIGA du :-)

Ha en toppenfin dag

LiseLotte sa...

Grattis säger jag också, för att du slänger dig ut ;-) Ska nog ta och göra det jag med.


♥ Fyra årstider sa...

Du och Ella borde komma till mig och hoppa i plurret, det får tänka på och boka :)
Kram Lotta