måndag, maj 06, 2013

Zetas & Rolig bilresa !!!

Tänk....även idag är jag fortfarande
i någon form av rus ifrån helgens bravader (och inte bara Bromans Bravader he he ;)
Har till och med drömt om flera av dessa härliga
tjejer inatt ....vill väll helt enkelt inte riktigt släppa taget ;)

Men nu är det vardag igen med allt vad det innebär
och det är väll inte helt fel det heller =)
Bar en sådan sak som att vakna till 14 plus grader ute
kan väll få vem som helst att tycka att livet är ganska så gött.

När jag åkte hem från eventet igår så åkte jag med några
andra Linköpings tjejer hem Anne,Victoria och så Anna som vi
lämnade av på vägen.
Men innan hemfärd så åkte vi förbi underbara Zetas.
Gick och njöt av alla underbara blommor och växter och
tog en riktigt god fika i solen innan vi styrde kosan hem
till lkpg.
Tänk att sitta och lära känna varandra i en bil.....lite galet är det nog =)))















Kram Thess

9 kommentarer:

Dagdrömmar och verklighet sa...

Vad roligt att bloggdagen blev så lyckad för er, jag är en sådan som nog aldrig skulle ha vågat mig dit.. Zetas verkar vara en sån där affär man kan drömma sig bort i!

Ha det fin!
Kram

Välkommen Hem! sa...

Hihi, jag var också på Zetas och la upp bilder därifrån i kväll. Och liteflumsnack om drömmar och sån..., blev ju såå inpirerad i helgen!
KRAM! Judita

Frostrosor sa...

På mitt jobb brukar vi ta en sommarlunch då och då på Zetas, helst varje dag om jag fick välja!

Ekenäsliv sa...

Men hjälp mig vad mycket fint!!!
Så det blev inget tåg kl 15 då;-) Tänkte på dig för då var jag nästa hemma i Ekenäs efter en bilresa på lite mer än 5 timmar;-)
Mannen och jag träffades en stund och sen åkte han och nu är han i Malmö på kurs i dagarna tre.
Men jag jobbar ju bara imorogn med sen är jag leeeeedig!!!
Katarina, Sallys Hus och Helena, H:s Enkla Hem skulle oxå dit, ni kanske träffade dem där på Zetas?
Må gott vännen!
Nu ska jag krypa ner till en liten tös som sover hos mamma när mannen i huset är borta;-)
Kraaaamar

Channal sa...

Visst var det härligt! En oas som gör gott för själen!

Jag har också precis lagt upp mina bilder!
Stor KRAM!! Anna

Helenas enkla vardag sa...

Visst är Zetas en underbar plats!! Hade hoppats på att ni hade varit kvar när vi kom!
Men hoppas vi ses snart igen!
Kram Helena

Eddie och barnen på Bristol Academy sa...

Vilken fin blogg du har...! :) Och ni verkar ha haft en bra dag! :) Anna

mammaxtre sa...

På Zetas hämtar man inspiration och fikar gott. En må-bra-zon helt enkelt. Jag är glad över att bo väldigt nära :-)

Ha det gott

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

vilka härliga bilder från ert stopp hem från bloggdagen!
Magnolian är ju underbar.
Kul att hitta hit till din fina blogg:)
Ha det så fint.
Kram Jennie