onsdag, maj 29, 2013

Turist i sin stad !!!

Ja det var faktiskt precis vad
vi gjorde i Söndags efter att jag gjort
hår uppsättningen.
J och Ella skulle skjutsa mig till jobbet
men vi blev klara så pass tidigt att det vi
faktiskt stannade till i G:a Linköping (ligger precis i jämter där vi bor )
i stället för att åka hem emellen.
Så där gick vi och strosade,jag som en riktig turist
med kameran runt halsen =)))

 
 


Och det är verkligen såå vackert där uppe just nu.
Det blommar i alla små trädgårdar och i alla fönster
står det rosa mårbacka pelargoner och till det vita skira spets gardiner.
Allt så tidsenligt det bara kan bli.

 
 
 
 

En riktigt mysig förmiddag blev det och lite oväntad turism
i våran egen stad......ca 500 m från vårat hem ;))


 
 
Kram Thess

3 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Kommer ihåg Gamla Linköping!Var där på min första skolresa när jag var sju år. Och jag minns alla gamla hus och kullerstensgator! Men kul att få se dina bilder, för bilderna jag har kvar är bara tagna på varann inget på några byggnader eller fina saker!
kram helena

Anna Wahlstam sa...

Vilken liten pärla!!!
Och en så söt liten pärla Ella är!! Är det hennes favvogosedjur? Tyra har ju Lilja som är med
Ö V E R AL L T!! :))
Härligt att ha ett så mysigt litet kvarter att strosa kring i så nära hemma:))
Ha en fin fin dag nu vännen!!
Kramar Anna

Anonym sa...

Hej!

Vilka fina bilder! Precis en sån gosekatt har min lilla 3-åriga dotter också som är hennes käraste ägodel. "Pissen" är med överallt.

Trevlig helg!
Hälsningar Annika
(en stadig blogg-läsare)