torsdag, maj 23, 2013

Nu blommar det & Vackert är det !!!

God morgon på er.
Redan torsdag!!!! och denna vecka betyder det
ledig dag i dagarna två =)
Inskolningen igår gick ganska bra.
Lite otäckt och skrämmande var det allt tyckte Ella
(och mamma också hihi ;))
Men efter en stund så mjuknade hon allt upp
och tyckte nog att det var mest spännande.



I dag blir det roligt,härligt och varmt besök
ute i kolonin.....återkommer så klart med mera info ;)
Så här har det bakats allt möjligt gott som ska få följa med ut dit.
Var ute i kolonin en sväng i går kväll efter jobbet för att
klippa gräset och plantera lite nya blommor och jag säger
bara........Äppelträden blommar !!!!!


Och det är såååå vackert,vill inte veta hur många
kort det togs för att föreviga detta =)))

Hoppas att ni får en fin torsdag mina fina läsare.

 
 
 
 
 
Kram Thess
 

6 kommentarer:

Unknown sa...

Så mycket fina bilder! Gud så söt dotter du har, och vad skönt att inskolningen gick ok =)
Visst är det härligt med äppelblom, vårt träd är oxå på G nu =))

Ha en härlig torsdag!
Kram Catta

Channal sa...

Härliga bilder och din lilla tös är så SÖT!! Spännande att börja skolan. Ett stort steg i livet!

Kramar Anna

Anna Wahlstam sa...

Hihi, jag vet allt för jag läste på fb att " nån" skulle fota en koloni;)) hi hi
Hoppas det gick riktigt bra:))))))
Här sitter jag. Hotellrummet och jäser efter en god middag med mon mans moster:)) skulle varit skönt med en promenad, men det regnar o så tycker jag det är lite o.täckt med alla upplopp nu...
Ha de fint vännen!
Kramar Anna

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Förstår att ni njuter vid kolonin nu !!! Sötnosen har blivit stor..spännande med skola!

Kraaaam

Home2tiny sa...

Söt som socker är hon o spännande med inskolning, själva har vi student som ska bli sååå kul. Ha en skön helg vännen. Kramisar Tina

Gabriella sa...

Åh så ljuvligt! Allt är så vackert nu.
Kram