onsdag, april 24, 2013

Underbar Magasin !!!

Allvarligt det är redan onsdag kväll
och n'lill-lördag ;)
den veckan har bokstavligt talat bara b l å s t förbi =)
(ursäkta min något torra humor;)
Men lite ska vi nog kunna mysa till det.
Hittade jätte fina färdig marinerade tunna revben
när jag var på Netto i veckan och dom tänklte jag att vi kunde
grilla (inomhus ;) och lite gott vitlöksbröd till.

I dag har den kommit.... nya Plaza med jätte fint repotage
från min gulliga kollega Josefines uuur läckra hem.
(samma tjej som jag fotade bröllops bilder åt i sommras :)
Den tjejen kan inredning !!!





Och på tal om magasin...satt och pratade på lunchen i dag
och kom in på att vi alltid brukar få en sommar present ifrån
företaget lagom till semestern som vi ska kunna njuta av när vi
är lediga.
Allt i från prk på glassar till hela familjen,valfri pocket bok och så
det som jag ju tycker är det bästa av allt!!!!!!
Prenumeration på ca 3 st nummer på valfritt magasin från Tidningskungen.se.
Och utbudet är ju enormt!
Ända nackdelen är att det finns f ö r mycket att välja på =)))
Alla mina favoriter finna i alla fall,som Drömhen & trädgård,mama,Plaza,Elle,Älskade hem
och så underbara Lantliv,plus en massa utländska magasin som annars kan vara lite svåra att få tag i.
Så i år hoppas i allafall jag på en favorit i repris lagom till semestern =))

Men nu...nu är det revbenspjäll och Trädgårds Onsdag som gäller.




Kram Thess


4 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Ser väldigt fint ut det hemmet!
Jag vill oxå ha massor inspiration från alla möjliga tidningar nu ;) kram Suss

Anna Wahlstam sa...

Hålslå vännen!
Du har helt rätt:) så det är tur du vet hur det är;) herrgu vad jag håller på må du tro! Men så himla kul det ska bli:)
Sitter här med frullen och har läst dina fina inlägg och beundrat vackra bilder:) tack nu är jag redo för veckans sista arbetsdag!
Kraaaaam på dig!
Och du, snaaaaart är det ju stora bloggdagen, tjohooo

Tina sa...

Torr eller inte, jag gillar din humor!

kram

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej fina du !

Det är ju så mysigt att få en tidning hem i lådan..åså sparar man lite på den tills man vet att man riktigt kan ta sig tid att förlora sig..gärna ngt gott i glaset oxå !!

En fin helg till dej..kraaam