onsdag, mars 27, 2013

Bullar bullar bullar !!!!

Jaa finns det något godare än nybakade
varma kanelbullar ???
Naä jag tror falktiskt inte det =)
Bakade lite i Lördags för att fylla upp frysen med.
Men jag kan verkligen inte baka små "nätta " söta fina bullar.
Nä stora som dasslock blir dom och flyter ut över plåten =))
Men rackrn´s goda om jag får säga det själv :))

I dag mina vänner har folk på riktigt förstått att det
kommer bli vår även i år för vi har haft fullt upp på jobbet =))
Vet inte hur många solglasögon jag har sålt.
Och när jag sprang ut på lunchen så förstod jag ju och andra
sidan varför.....vilken soool =))))
folk satt ute och fikade med näsorna riktade mot solen och
jag kunde riktigt se hur dom njöt där dom satt.

Men roligast på hela dagen var ändå när det kommer fram en kund
till mig i kassan och säger att hon läser min blogg och tycker att den är fin...
Tänk vad glad man blir över en sådan sak =))))     (Tack snälla Kerstin)

Och påsk pyntet ????
Nää inte idag heller.....men nu är jag ledig ett par dagar så i
morgon ska det pyntas....som tusan.









Kram Thess


4 kommentarer:

kråke sa...

Underbart med nybakade bullar! Kram fina å trevlig påsk:)

kråke

Välkommen Hem! sa...

Jamen skicka hit några vettja! ;-)
Jag är bra på mycket men på att baka- helt kass! haha!
Kram Judita

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Men du... det är ju så bullar ska vara... Stora som dasslock :)
Dom ser supergoda ut...
Det är inte bara din kund som tycker att din blogg är fin.. Det tycker jag med och du ger alltid så bra tips :) Tack snälla för det :)
Ha en underbar påskhelg.
Stor kram
Jessica

dammråttor och rabarber sa...

Snygga och goda ser dom ut att vara, kan nästan känna doften!/kram Lisa