onsdag, februari 06, 2013

Vart tar tiden vägen ????

Jaha var det 3-4 cm snö ute igen då??
Tror minsann att vädret har en anings svårt att bestämma sig ;)
Men här inne är det varmt och mysigt......
Ska snart krypa upp i soffan för en riktig tv kväll.

*Sveriges Mästerkock
*Mia Skäringer
*Skandal 

En riktig tv kväll för min del alltså =))
Tänkte dessutom prova min glassmaskin och göra
lite lchf vänlig glass !!!!
Blir det bra så lägger jag upp receptet om ni vill ha =)
Vi satt på jobbet i dag och pratade om hur jäkla fort
tiden går !!!!!!
Och på tal om detta !!!!!
Vi var och valde skola till Ella i Måndags......S K O L A!!!!!!!!!??????
Allvarligt det är ju helt sinnessjukt.
Jag fattar verkligen inte.....det känns ju som igår hon kom =SSSS
Lilla fisloppan är inte alls någon liten tjej längre (åtminstonde inte om man frågar henne=)))
Bjuder på lite bilder på skruttan som vi satt och tittade på här om kvällen.
Hoppas att ni har det riktigt skönt.
I morgon är vi lediga  Ella och jag då ska det bli baka av.....någon som är förvånad ???? =)))

Uppdatering!!! Jäkla skit fotboll på tv ju ????
Får bli Ipaden och Leila bakar istället ;)))
 

 

 

 

 

 

 

I dag är fröken nååågot äldre =)))
Men fortfarande mammas lilla flicka.


 


Kram Thess







 

5 kommentarer:

Jennys gömma sa...

Ja, ibland vill man nästan stanna tiden för ett tag! Förstår att ni är stolta över denna otroligt söta tjej! :)

Skön tv-kväll på dig!
kram Jenny

Anonym sa...

Ni har en söt dotter :) ja tiden rusar på alldeles för fort, min "lilla" tjej blir 12 i augusti och skall påbörja sista året på mellanstadiet till hösten och jag hänger ej med ;) Får tyvärr göra dig besviken, men varken Mästerkock eller Mia på Grötö ikväll :( en massa män skall ju jaga en boll på tv ;) Men hoppas du får en mysig kväll ändå ! kram Camilla

Madde sa...

Sötaste ungen!! :D Jag bakade ditt knäcke idag & både jag & David är helt frälsta i det, haha! SÅÅ GOTT!!! Kram

Gabriella sa...

Åh vilka härliga bilder på er dotter, så fin!=)

TITTILINA sa...

Vilken supersöt dotter du har! Verkligen.