lördag, februari 23, 2013

Lördag,Tulpaner & Kola kakor.....

Jaa det kan ta mig tusan inte bli
mycket bättre =)))
J det skulle väll vara en alldeles färsk
och ny bakad Filmjölkslimpa som jag 
slängde i hop här i går kväll då ;))
Lite lyx måste man väll ändå få ha när 
det är ledig lördag och allt.
Och vet ni ???? Solen skiner !!!
Det var banne mig inte i går det vill jag lova !!!
Det här kan ju bara bli en bra dag,det känner
jag på mig.

Vi pratade i går kväll om att börja måla väggarna
i sovrummet,känns som en riktigt  bra dag även
för lite förändring =))
Men jag åter kommer under dagen =))
Just nu bjuder jag på härliga tulpaner,recept
på kola kakor så ni har något att baka till eftermiddags fikat.
Och även en bild på bloggerska !!!! och det mina vänner
hör inte till vanligheten så titta och njut.....ha ha ha =)))))

Ha nu än riktigt skön lördag så hörs vi igen senare.









Kram Thess



    

5 kommentarer:

Frederica sa...

Fin du är :))

Låter skoj med förändring. Du får visa oss sen!

Ha en härlig dag i solen, och skicka gärna hit några strålar för här är det grått..
Kram

TITTILINA sa...

Så det är så du ser ut! Vad fin du är!
Jag är oxå sugen på att måla om här hemma, men eftersom som jag mest ligger i sängen idag så har mannen fullt upp ändå.

Kram

Lilla Majken sa...

Underbara pastelliga bilder och du är jättefin!

Ha en fin lördag. Kram Therese

Anonym sa...

En fin bloggerska och som alltid fina bilder du lägger upp :) Lycka till med målningen och ha en härlig lördag ! Kram Camilla

Life´s Silverlining and I sa...

Vilken fin bloggerska! Och härligt våriga bilder! Kramis Nilla