torsdag, februari 21, 2013

Kola kakor !!!

Hej på er alla underbara Torsdags diggare !!!
För visst är det väll något speciellt med en
Torsdag i alla fall.
Bara ett liiitet steg till fredagen och den på börjande helgen.
(Eller är det helt enkelt bara en väldigt bra ursäkt =))))

Ni var några i går som undrade hur jag kan gå ner i vikt
när jag bakar så mycket som jag gör??
Grejen är den att jag faktiskt inte är så speciellt sugen
när jag väl har bakat klart.
För mig är det just själva bakandet som är hela grejen.
Visst jag älskar bullar och kakor i alla dess former,
men det gäller ju just nu oxå att välja sina synder ;)))

I går blev det lite kola kake bak när jag kom hem, men 
det räknas nästan inte för att det går så snabbt ;)))
Men lite gott måste ju kollegorna få när det snart är helg.
Om inte annat så för att fira att vi har grejat det nya
kassa systemet med bravur !!!!!

Recept på detta fixar jag till i helgen =))

Hoppa satt ni har en alldeles förträffligt underbar Torsdag !!





 


Kram Thess


 

5 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Jaa visst är det skönt med torsdagar! Särskilt när man är ledig som jag ör idag! Tyvärr jobbar jag en del i helgen, men men, det ska väl gå!
Kram Helena

Berså sa...

Jag skulle kunna leva på kolakakor...:) så himla gott!!

Home2tiny sa...

För mig är att baka avkoppling men jag äter inte själv kakorna eftersom jag har skippat socker o kolhydrater. Men killarna är glada o frysen är alltid full när vi får fikagäster o det är ju bra.....Fina bilder. Kramisar Tina

TITTILINA sa...

Jag har svårt att låta bli de där kakorna. Iallafall när dom är nybakta...
Och kolakakor kan jag verkligen inte baka, för dom äter mannen upp på några dagar :-)
Blir recept på cupcakesen med kolasås?

Kram

Charlie sa ... sa...

Torsdag är bra, jättebra ;)

Wow, vilka kakor. Jag skulle inte kunna hålla mig borta från dem!

KRAM och trevlig helg

Lotta