fredag, februari 01, 2013

Fredag & Vår blommor

God kväll alla fredagsmysare !!!
Ja hör hemma ska det snart oxå mysas g r a n d e !!!!!
Och inte nog med att att det äntligen är fredag kväll,
jag slutade dessutom kl 15.00!!!!!
Vilket aldrig har hänt i världshistorien på en vardag.
Så gissa om jag har fått saker gjort ???? =))
J och Ella hämtade mig efter att jag köpt hela famnen full
med tulpaner och ranunklar på torget =)
Väl hemma sydde jag Ellas gardin (den får ni se i morgon =))
Och J hjälpte mig att sätta upp den (3,5 m upp i taket)
Och under tiden satte jag igång att möblera om lite där inne.
Så nu börjar det att se riktigt anständigt ut där inne =)
Nu är det bara sänggaveln kvar och den ska vi nog kunna
fixa till i morgon.

Tack för snälla för fin push och feed back angåeende
min tokiga idé om att göra lite keramik.
detta är något jag gått och tänkt på i flera å att jag skulle vilja göra.
Och när jag nu hittade denna underbara bok så fick jag
ju förstås en nytändning som hette duga =))))
Ett problem bara.......vart fasen får man tag i en keramikugn
i Linköpingstrakten????.....någon???
Men det sak banne mig inte få stoppa mina galna idéer =)

det räcker med att jag galet nog inte hinner bada i kväll
utan faktiskt får nöja mig med en dusch =(((

Hoppas att ni alla fina får en r i k t i g t skön fredag kväll !!!


 


 


 


Kram Thess


        

7 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Men vilka underbara blommor !!!! Famnen full sa du...jag tror dej... lite skillnad från min bukett på 10 tulpaner. Härligt o riktigt mkt vår i dina bilder.

Önskar dej en fin helg.

Helenas enkla vardag sa...

Kul att du hann så mycket, det gjorde inte jag, fast jag var ledig!
Du få komma till mig i vår så får vi åka till frida och hälsa på! Hon har även kurser!
Kram Helena

House number 11 sa...

Vilken härlig fredag!
Och ranunkler, älskar dem!
Kram Jenny

Rose Garden Malevik sa...

Hej Thess
Olalala..
underbara blommor :)
å missa nu inte...

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbar bukett.... vädrar värme och vår härinne... :)
Kram på dig.
Jessica

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Underbar buket och så fint tyg !
Härliga färger :)
Härmigt med så mycket energi . Våren är på väg likaså ljus och så kommer allt inspiration.
Du ska inte alls skämmas över dina ider. Det är absokut nptt aom du ska göra.
Man måste våga tänk alla dessa fina keramin som säljs. dom har också börjat nånstans :)
Det kommer gå så bra ! Våga tro på dina kännslor :)
Jag har också mina drömmar ;)
Här hemma dessutom på gården. När jag blor Stor ;)

Ser att du på Östergötaland. Då bor i inte så långtifrån.
Kommer du komma till Maries Loppis i maj ? :)

Ha nu en fin helg ! Ska bli så kul att få se resultatet :)

Ha det gott ! Kram.kram

Home2tiny sa...

Va skönt det är när man få gjort så mycket. Underbara blommor. Ha en mysig kväll. Kramisar Tina