lördag, januari 26, 2013

Lördag och Recept !!

Men go kväll mina söta!
Hur har ni det denna lördag?
Ja äntligen känns det att kylan håller på att släppa
taget om oss frusan,iallafall för tillfället.
Men här inne är det varmt och skönt.
Sitter på kontoret med tända ljus,radion är
på och Marabou´s choklad med citron ligger
i jämter mig för att provsmakas :)
Inte den godaste av dom om du frågar mig men helt ok !!
Jobb lördag har det varit för min del och nu har folk
fått påfyllning i plånböckerna,det märks =)
Morgondagen har inga direkta måsten och det känns
riktigt skönt.
En fika hemma hos min pappa kan det nog bli
men för övrigt är det helt blankt i kalendern....bästa som finns =))
Och på tal om fika så får ni här receptet på min banankaka som
jag gjorde häromdagen,gjorde även en med kardemumma.
om ni vill att jag skriver ner det receptet oxå får ni säga till =)))
Skulle ju ha gjort ett inlägg i går kväll var tanken.......men vilken film
började inte på svt1 klockan 22.00 om inte"Våra bästa år" (The way we were)
men Barbra Straisend och Robert Redford!!!!!!!
Alltså den är ju heeeelt underbar.
Jag menar,vem blir inte lite kär i Mr Hubbell Gardiner ?
Och slutet är ju en sådan klassiker och för att inte tala om musiken,
jaa listan kan göras lång =))

Här ska badas sedan är det dax för kebabsallad och Stjärnorna på slottet.
Funderar på om vi skulle ta och hyra "Hypnotisören" genom tv´n,någon som sett den ?

Hoppas att ni får en riktigt skön lördag kväll !!

 

 

 

 

 


Kram Thess




 

9 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Smaskens säger jag bara... och inte bara det, den ser verkligen underbar ut :)
Hoppas du har en mysig kväll.
Kram
Jessica

Bromans Bravader sa...

Du är ett sånt proffs - värsta Leila =)
Ha en suuuuuuperskön kväll
Kram¨

Ps. läser du mail? Skulle vilja maila dig och dryfta en personlig idé...

Home2tiny sa...

Mums med lite hembakad sockerkaka. Ha en fortsatt härlig helg. Kramisar Tina

Lilla Majken sa...

Helt enkelt; ljuvligt

Kramar Therese

Helenas enkla vardag sa...

Men vilka underbara bilder du tar! Helt supersuveräna!
Ha en skön söndag!
Kram Helena

Charlie sa ... sa...

LJUVLIGT!!

En banankaka. Så läckert. Jag som just nu skulle kunna göra vad som helst för en bit!

Jättefint fotat. Tack för receptet!

KRAM

Linruz sa...

Hallå där vännen.
Låter som du har haft en toppenskön lördag.
Kakan ser som alltid när du bakar supersmarrigt ut.
Kram kram
Lina

kråke sa...

Ser underbart ut vännen!:)))

kram på dig och mysig söndag:)

kråke

Ekenäsliv sa...

Din lilla sötstrumpa, att jag inte hade hunnit läsa detta innan jag var på IKEA idag då;-) Skickar genast detta till minn jobbmail för att utnyttja statens resurser imorgon och printa ut detta vackra recept;-)
Ja, jag läste att nån annan föreslog att du skulle ge ut en baknok, och jag undrar bara NÄR kommer den?!?!???? Jag köper jag LOVAR!!!!
Kram igen!!!