onsdag, januari 16, 2013

Första gången =))))

Ja idag var det alltså dax för Ella´s
första gympa pass !!!!
Det var en mycket stolt liten fröken
som fullkomligt kastade sig ur sängen
i morse med ett "I dag ska jag på gymnastik!!!!!"
även om det inte var dax förren nu i kväll.
Och herre jisses säger jag......
det var en syn för gudarna vill jag lova =))))
Två tjejer var det som höll i det,och tack och lov att
dom var två ;))
och ca 12-15 barn.
Var på några gjorde som dom ville,killarna lyssnade
överhuvudtaget inte och så Ella som står i mitten
och inte har en aning om vad hon ska göra tills fröken
kommer och tar henne i handen =)
Det här mina vänner,det var underhållning på hög nivå =)))
Längtar redan till nästa onsdag.....alla 3 =)

Nu är jag ledig i två dagar och här ska fotas,underbart med
dags ljus =)))
Har knappt sett något av detta på 3 dagar.

 

Lite vår grenar i fina vasen jag vann !

 

Orkidén med små mini blommor fick av J´s syster i nyårspresent.

Ses i morgon mina vänner!!!


Kram Thess 
 
 

 

6 kommentarer:

Linruz sa...

Vad mysigt att få börja på gympa :)
Den där vasen är bara sååå snygg.
Kram på dig raring
Lina

Home2tiny sa...

Härliga bilder o så mysigt att va på den första gympan. Kramisar Tina

Ekenäsliv sa...

Åh va underbart!!! Ja barn är verkligen underbara:)) kan tänka mig att det var en syn för ögat:)
Min tjejja är ju så stor nu så mamman får vackert vänta utanför, eller så får hon passa på och ta en promenad, ha ha ha;)
Du den vasen alltså, den är sååååå fin!
Ser du på Mia på Grötö?
Kram kram Anna

Helenas enkla vardag sa...

Förstår att hon är lycklig att få känna sig stor och få börja på gympa!
Ja visst är det härligt med ljuset ute, snön hjälper ju också till!
Passa på att fota du när du är ledig!
Kram Helena

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Åh vilken lycklig liten tjej som känner sig lite stor :)
Underbart med lite ledigt för dig!
Dina bilder är vackra :)
Ha en fin dag.
Kram kram
Jessica

Tillsammans Hemma sa...

Hej.
Vi tittate precis i helgen på bilder när vår tjej som nu är arton började på gympa. Hon var knappt tre år med gympadräkt, liten putande mage och trikåer.
Underbar syn!
Hon gympar fortfarande, men ahr bytt ut gympadräkten.....

Så fota mycket om ni får för det är så himla kul att tänka tillbaka nu när barnen är större och bägge våra tycker det är så roligt när vi berättar hur de var och vad de gjorde.

Hoppas hon kommer gilla gympa, för det är en jättebra sport för både kroppen och för gemenskapen.

Hej från Loo.