torsdag, december 27, 2012

Tillbaka till verkligheten ;))

Jaha efter 3 underbara lediga dagar
så var man alltså tillbaka i verkligheten i dag
med jul REA och allt vad det innebär !!! Phuuu ;)
Och dessutom så börjar jag att känna mig
ganska så krasslig och vissen här i kväll =((
Inte alls någon bra idé varken när det kommer till
jobb eller till att det är 2 stycken kalas på gång här hemma
för en liten fröken som fyller 5 år på lördag =)))
Tack och lov så har jag bakat det mesta redan och fixat
med lite fina dekorationer till barnkalaset =)

Så det blir en lugn kväll mig i soffan med té,raggisar och halstabletter.
Hur har ni haft det idag?
Är ni fortfarande lediga eller åker ni på att jobba mellandagrna ;)

Nu ska jag ta och göra ett svanhopp rätt ner i plurret och
ligga där så pass länge att jag får tillbaka värmen i kroppen.
Sedan blir det tydligen bakad potatis med skagen röra och varma
frallor !!!!!
Skönt att kocken är ledig och fixar mark servicen =))

Här kommer dom utlovade bilderna från Juldagen !!
Håll till godo =)
















Kram Thess

7 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

sååååå fint!!! men inte kul att bli krasslig stackare:( krya på dig! kram Nilla

Hemma på Sjuan sa...

Härliga bilder! Och så söt liten tjej!
Hoppas bara att du inte blir sjuk, kram Suss

Home2tiny sa...

Härliga bilder o lilla prinsessan är söt som socker. Krya på dig vännen. Kramisar Tina

Jennys gömma sa...

Så fin juldukning! Hoppas att badet gjorde susen, krya på dig nu! kram Jenny

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

den där minen säger allt ...lycklig!!...*skrattar

Krya på dig och hoppas att badet och kockens mat kan kurera dig.

Kram

Pernilla

♥ Fyra årstider sa...

Å vad jag blev sugen på mat igen...:) Hon är ju helt underbar din lilla tjej, eller stora såklart :)
Kram lotta

Gabriella sa...

Härliga bilder, så fint det ser ut! Krya på dig nu!
Kram