torsdag, december 06, 2012

Snökaos & Saffranskaka !!!

Hej där ute i snökaoset  =))
Ja det får väl nästan kallas det när det
har snöat i 3 d y g n !!!!!
Men nu jäklar är det vinter vill jag lova =))))

 I dag är det "Tomtenatta"
i stan och nästan alla butiker är öppna till 23.00
(tack och lov så slapp jag ;)))
Måste erkänna att jag tycker det är mysigare
att få sitta i soffan  i raggisar med tända ljus och
titta på "Revenge" med en mugg glögg.

Men nu ska jag först och främst plocka upp
ett hungtigt barn ur bad karet och fixa i ordning oss
så att vi kan sätta oss och titta på Julkalendern i hop.
(Dagens höjdpunkt måste jag erkänna)

        Önskar er alla en riktigt skön kväll =)))



Gjorde en Saffranskaka i går och
tog med till jobbet =))
Tänk att det inte behövs mer än så för att göra dom glada =)))


Kram Thess


2 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Men så vackra bilder du tagit! Superproffsigt!
Kram helena

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

lät mysigt det där med adventskalendern ...*ler

Kram
Pernilla