måndag, december 10, 2012

Snöar tummvantar !!!!

Men shit !!!!
Vad det snöar igen......flingor stora som tumvantar
men ack sååå vackert!!

Jaha ny vecka och nya utmaningar och dessutom
bara 2 veckor tills nab kommer med sin bullrande
stämma,stooora mage och sitt stora vita skägg =))
Ja och då menar jag alltså Tomten.....(och inte Leif Mannerström=))))
Ursäkta min taskiga humor så här dax en måndag morgon ;)

Hur är det med er...har ni gjort pepparkaks hus i år???
Tänkte att jag skulle ge mig på det i helgen när jag är ledig.
Men jag funderar på att köpa en färdig sats i stället för att
göra egna delar (som oftast ändå inte håller i hop ;))
Jag menar,det är ju ändå själva dekoreringen som är rolig ;) eller??

Nää allvarligt nu ser jag knappt ut genom rutan ens så mycket
snöar det.
hur i hele he%¤#"te ska jag ta mig till jobbet.
Det är nog dax att göra sig i ordning och ta tag i detta.

Hoppas att ni får en riktigt fin vinterdag!!!!


Kram Thess

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Så fint att göra stjärna av kanelstänger!! Du är fiffig du:-)
Jo då här snöar det helt galet med, och blåååååser. Men vi är hemma idag för skruttan har ont i halsen. Jag försöker komma ikapp med tvätthögen jag;-) Och så ska jag nog baka lite med:-)
Hoppas du tar dig fram, men var försiktig!
Kramar Anna