torsdag, december 13, 2012

Sankta Lucia ......

Godmorgon denna iskalla Luciadags morgon !!!
Ligger kvar i sängen och tittar på Luciamorgon från Uppsala domkyrka.
Det är såå vackert och kan inte låta bli att bli rörd
när dom små sjunger =s
Och just nu var det en liten stjärngosse som stod och gäspade mitt i sången hi hi =)

Hann med en del innan jobbet igår oxå så nu är det bara ett par
saker som ska inhandlas sedan är jah faktiskt klar =)))))
Så nu är det bara det" roliga kvar "
Med lte bakning,pyssel, julgodis och paket inslagning som ska fixas,men det
ser jag bara som ett rent nöje =))))

Nä nu är det nog dax att krypa upp ur den varma goa sängen
och ta tag i den här Lucia dagn =)
Och framför allt snart väcka min lilla lussetjej som fortfarande sover.
Vi måste ju hinna titta på Julkalendern med innan det är dax för dagis.



Får bli en bild på förra årets Lcia =))



Kram Thess

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Heeej vännen,
va mysigt det lät att börja dagen så, blir allt lite avis;-)
Då satt vi i bilen och jag hade lämnat min tjej på fritids... Egentligen gillar jag inte dessa tidiga mornar så himla mycket.. Men men, jag är ju hemma tidigare iaf. Igår när vi kom hem kände jag bara, åhhhhh va skönt att vara hemma och mysa med min tjej. Mannen är på kurs i Växjö hea veckan så han åker tidigt, nnan 6, och kommer hem typ halv sju varje dag.. Men nu är det ju bara 1 dag kvar snart:-))))) Då blir det myshelg med julgodistillverklning och lite målning och fix:-)
Ha en fin dag nu söta du!
Kramar Anna

Ps: va söt hon e din fina lucia!!!!!

Home2tiny sa...

Vilka underbara bilder, speciellt på lucian, söt som socker. Hoppas du fick en fin Lucia. Kramisar Tina