tisdag, december 04, 2012

Jag ser det snöar....

Jag ser det snöar,det var väll roligt HURRA!!!!!
Ja satan i gatan vad det snöar!!!!!!
Och jag tycker att det är så härligt =))
I alla fall när jag får sitta här inne soffan och mysa
med en stor kopp chai té och en bit vit toblerone
som jag hittade i skåpet (ja ...ibland ska man ha en riktig tur =))))
 i dag har jag faktiskt en alldeles egen dag här hemma !!!!
Och jag tänker njuta varenda minut =)
Och först av allt tänker jag baka saffrans biscotti.
Och senare tänkte jag faktiskt ta och börja slå in lite julklappar.
(lika bra att passa på när man är ensam hemma ;))

Ses senare mina vänner!!



Kram Thess

6 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Skönt med en egen dag! Själv brukar jag inte hinna så mycket, fastnar lätt inne i blogg världen!
Fina bilder du tagit idag!
Kram helena

Jennys gömma sa...

Ja, visst är det härligt med all snö! Även om vägarna blir lite sliriga. Hoppas att du hade en riktigt go egen dag! kram Jenny

Anonym sa...

Ja det är härligt med snö. Mindre härligt är det att jag ligger nedbäddad i en jobbig förkylning med feber kram Sofia

House number 11 sa...

Hoppas att du har haft en underbar dag!
Kram Jenny

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så vackra bilder !!!
Hoppas du fick en riktigt skön dag och med mycket mys.

Tack än en gång fina du för vinsten...nu mumsas det för fullt ur burken !

kraaaaam

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Visst snöar det :)
Och så mycket det har kommit bara på ett par dagar ! :)

Härlig bild ! Ha en fin fortsättning på veckan!.

kram