tisdag, december 11, 2012

Jag - En sakletare !!

God morgon!!
Här har jag hållt på hela morgonen och letat
efter unga damens lucia krona och ljus.
Det är sååå mycket saker som bara är borta
här hemma ???
Börjar snart på allvar tro att det spökar här hemma
(eller så har jag bara tittat för mycket på julkalendern =))
Men till slut på ett ställe där det var som mest ologiskt
att hitta det (bland lakan och kökshanddukar)
så låg dom bara där ???
Men men ett mission mindre och det är jag bara glad över =)))

Men nu är det dax att plöja sig ner till dagis och efter det
hinna med i prncip dom sista julklapparna....phuuu !!!

  Tack gulliga rara ni för alla era fina och snälla kommenarer!!!!
              dom värmer mitt frusna vinter hjärta =))))




Kram Thess

4 kommentarer:

Madame Edith sa...

Ja, visst är det konstigt hur allt bara plötsligt verkar vara helt borta. Spökar säkert hos oss också om det kan vara förklaringen ;)

Kram/M

Ekenäsliv sa...

Ha ha ha, ja känner igen det där. Det stället som verkade så bra förra året verkar helt plötsligt helt galet!! ;-)
Ha en fin kväll!
Kram på dig!

♥ Fyra årstider sa...

Hej min söta sakletare, hoppas det blir en fin lucia. Själv får jag väl klä ut mig själv ...:)

Kram Lotta

dianasdrömmar sa...

Letar också efter tomtedräkter och pepparkakshattar...kram Diana