lördag, december 08, 2012

Dansandes ner genom stan =)))))

God Morgon mina fina!!!
Satt precis och skrev ett inlägg och när
jag skulle skicka det så bara försvann det.... grrrrr =S
Så det får helt enkelt bara bli ett.
Hoppas att ni får en härlig julklappshandlar dag (för nu börjar det bli hög tid =))
Själv ska jag nu gå genom ett vintrigt Linköping och njuta av
all snö vi fått och med spotify i lurarna så kommer
jag fullkommligt dansa ner till jobbet =)

Klä på er varmt och halka inte ;))))

Hörs senare!!!




Kram Thess

4 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Sånt där kan man ju bli tokig på, när tekniken strular.

Helt underbara bilder du visar i alla fall. Allt är så vackert nu när det är pyntat :)

Så roligt att du tyckte om almanackan. Hade ingen aning om att det var till dig jag skickat ... hade jag vetat det hade jag såklart skrivit ett extra litet meddelande :)

Lycka till men julklappsinköpen! :)

Jag önskar dig en härlig lördag!
Kram Sofia

Helenas enkla vardag sa...

Inte kul! Har hänt mig också! Men ha en fin dag i det snöiga landskapet!
Kram Helena

Hanna sa...

fin blogg, tack för att jag fick titta in.
kram
Hanna

Anonym sa...

Oj en till fin blogg :)

Tävla gärna om en maileg tomteflicka! http://vitahusetochelvis.blogspot.se/2012/12/vinn-en-maileg-tomte.html

Hoppas du vill vara med!

/S