söndag, december 30, 2012

5-års kalas !!!!!!!!!!!!!!

Jisses vilken dag !!!!!!!
Rolig och minst sagt händelserik.
Kan inte bli annat med 9 ungar på 105 kvm !!!!!
Men roligt har dom haft.
Fika och glass med strössel och kola så.
Mängder av jordgubbs saft och ovan på det
J´s mycket speciella "Fiskdamm" där det kunde dyka upp
allt möjligt på spöt som absolut i n t e var en påse med godis.
Bland annat en gammal strumpa och minsann tror jag att Ella
lyckades fiska upp min bh !!!!!
Om dom skrattade ?????
Så dom kiknade =)))))))   (grannarna måste ju ha undrat vad i helea friden vi höll på med =))

Men nu är det slut för denna gång (tack och lov ;))
Och dom flesta spår av kalasande är bort städade (tack snälla Jessi för hjälpen =))
och vi kan ta en välförtjänt lugn och skön kväll låååångt lååångt ner i soffan.
Lite varma mackor och kanske en bit av gårdagens tårta kan nog
få slinka ner kan tänkas =))

Och i morgon är det alltså årets sista dag........
Hur ska ni fira detta ??
Själv är jag tacksam om jag är vaken till klockan 24.00 !!!!! (ha ha =))
Men det blir nog ett nytt år antingen jag firar dettta något nämnvärt eller inte.

Tack för i dag och på återseende i morgon.
Sista dagen alltså ?
Tänkte se om jag kan få ihop en liten årskrönika !!





Kram Thess

9 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Heeeej vännen!
Vilket kalas ni fixat, kan tänka mig att det var 9 glada barn som somnar på sina kuddar ikväll!
Vi firar ju med två andra par så vi ska hem till en av dem imorgon. Nästa år är det vår tur att anordna.

Hoppas din lilla 5 åring är nöjd med allt kalasande, hon är ju bara för go på bilderna!
Ett riktigt gott slut och ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!
Kramar Anna

Home2tiny sa...

Vilket party. Kidsen måste haft superkul. Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År. Kramisar Tina

♥ Fyra årstider sa...

Underbara bilder, vilka kakor! Tack för att du finns och för att du förgyller mitt liv med att bara vara du.

Gott nytt år
Kram Lotta

Gabriella sa...

Åh så fint det ser ut, verkligen härligt! Och vilken underbar tårta där nedan!=)
Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Så galet fin dekoration och smaskigheter....man måste ju vara så glad över det där som barn...duktiga du !!

Önskar dig ett fint 2013 och tack för dina kommentarer inne hos mig detta år.

Kram

Pernilla

Hemma på Sjuan sa...

Vad spännande med kalas! Å vilka fina Miss Piggy-cupcakes!!
Vill önska dig ett Gott Nytt År! Kram Suss

CreandoPhoto sa...

Det är ju så himla roligt med kalas för de små, men OJ så trött man blir. Det är intensivt, minst sagt :)

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

Kramar

Lilla Majken sa...

Grattis i efterskott till din lilla 5-åring! Haha, vi har nyligen haft 5-års kalas, jag vet hur trött man är när kalaset är slut:-).

Önskar dig ett riktigt fint avslut på detta år och ett riktigt Gottt Nytt År!!!

Kramar Therese

Life´s Silverlining and I sa...

Så underbart kalas, det hade jag gärna gått på!
Ha ett fint slut och ett gott nytt fina bloggvän! Kram Nilla