lördag, december 01, 2012

1 December & Första luckan !!

God morgon!!
Viiilken härlig morgon!!!
Solen skiner in genom någorlunda
rena fönster ;)
och i natt har det kommit ännu mera snö
som nu ligger som ett puder över den gamla.
Här hemma har vi precis öppnat första luckan
i adventskalendern och tittat på första avsnittet
av årets Julkalender,som verkar bli en riktigt
spännande historia =SSS
Ella satt som ett tänt ljus och var knäpp t y s t i hela
15 min!!!!!
Och det mina vänner hör inte till vanligheten =)))

Men nu är det dax att tända ännu mera ljus och
fixa frukost så vi hinner sitta länge vid köksbordet
innan det är dax för mig att göra mig i ordning
för en jobb lördag.

Och här bjuder jag på in alldeles egna lilla adventskalender =)


Kram Thess

1 kommentar:

Frostrosor sa...

Hos oss satt 4-åringen också bänkad framför julkalendern! Själv hann jag bara se med ena ögat!