fredag, november 09, 2012

Helg blommor !!!!

                                     Tänk va...
                                  Att solen lyser in genom fönstret
                                                            så att jag börja r känna mig alldeles kokt =)))
                                                          Men det är väll synd att klaga =)))
                                                       Tänk att det kan vara så skönt att bara sitta vid köksbordet
                                                        med datorn framför sig och sippa Chai té en fredags förmiddag.
                                                      Det är det här mina vänner som jag kallar för livskvalité =))
                                                      (nää jag kräver inte speciellt mycket just nu kan man väll säga =)))
                                                  Som ni ser ju tänkte jag latja till det lite och skriva texten mitt i !!!!
                                                 Är det ok eller vill ni ha det som "vanligt" ni läser så då är det väll
                                                    inte mer än rätt att ni får vara med ovh bestämma.

                                                  Nu ska jag och Ella sätta oss och titta i lite leksaks kataloger
                                                    och se om vi kan skriva en önskelista till Tomten ;))
                                                        sen ska jag se om jag kan få med mig fröken ut för att
                                                     ta lite kort på henne.

                                                    Visar lite bilder på helg blommorna som
                                                         fick följa med hem när jag handlade i förrgår.

                                                               Ses senare mina vänner.





Kram Thess

5 kommentarer:

Jannike sa...

Ja vad härligt. Jag är som du - blir glad för det lilla =)
Vad fint Ellas rum är... Elises rum är fruktansvärt stökigt, och när jag städar häller hon ut alla saker på golvet med ens igen... tacksamt!
Angående frågan om prylarna i fönstret: Ljustakar från Granit. Ägg från Indiska (från i påskas...) och glaskupa från Gertrudes.
Kram

Helenas enkla vardag sa...

Men det är väl underbart att lite te och sol och lite bloggtid gör en glad! Det är så för mig med!
Ha en skön fredag!
Kram Helena

Ekenäsliv sa...

Härligt att kunna njuta av dagen!!
Här har det inte varit så vackert väder idag dock, grått och strilregn hela dagen. Och tänk att hemmet blev rent till sist så jag kunde ta helg;-)

Vilka vackra blommor, liljor är så vackra!!
Och va fint på Ellas rum!!! Där måste hon trivas tjejen!! Jag beställde sängkappa från Ellos, de har ofta erbjudanden som man kan ta del av:)
Vi är också ute efter ett annat skrivbord till vår tjej. Hon har bara ett sånt där billigt från IKEA och det är rent ut SKITFULT!!
Men jag ska väl leva som jag lär och ta en sak i taget nu kanske;-)

Ha en riktigt fin helg nu vännen!
Kramar Anna

Gabriella sa...

Underbart med livskvalité, det behövs och det unnar vi oss (jag haha) så sällan=)

kråke sa...

Härligt med livskvalité och underbara blommor:)) Så fint på dotterns rum:))

Kram på dig:)

kråke